keff Ny medlem 2005-10-10 Alperna i januari? #1 Tjenare! Jag är en synerligen trevlig grabb på 23 år som tänkte dra ner lagom för att fira nyår i alperna. stannar en månad. Någon som har en plats över nånstans, helst i Österike men är ju såklart öppen för förslag! Ni skall helst vara lika trevliga som jag!
Tjenare! Jag är en synerligen trevlig grabb på 23 år som tänkte dra ner lagom för att fira nyår i alperna. stannar en månad. Någon som har en plats över nånstans, helst i Österike men är ju såklart öppen för förslag! Ni skall helst vara lika trevliga som jag!