Alperna i januari

afleo

Ny medlem
Alperna i januari
Hej!

Jag är 23 år och bor i Stockholm. Jag tänkte dra ner till Alperna i Januari. Har ännu inte bestämt vart jag ska resa eller hur länge jag kan va borta (har en budget på typ 30-40k så beroende på om jag lyckas få jobb eller inte så stannar jag längre) men minst 2 månader borde pengarna räcka till iaf..

Är det några fler som ska ner då och som vill dela boende eller som söker 1 person till sitt boende? Skicka gärna PM!! :) alla förslag är uppskattade!

/Leo

Alperna i januari
Tänkte bila ner i januari. Datum ej bestämt, men jag är ganska flexibel. Om du vill dela soppakostnad ner till Alperna?

Alperna i januari
Hey Leo!!

Tänkte faktiskt göra exakt detsamma, men det lutar just nu åt Mayrhofen. Tänkte dra ner i mitten av Januari någon gång å stanna 2-3 månader beroende om jag får jobb. Har gjort tre säsonger innan men aldrig i Mayrhofen. Har samma budget å allt... delar himla gärna boende med dig å soppapengar med Marco hehe..

Over n Out
Nelly

Alperna i januari
nellysas sa:
Hey Leo!!

Tänkte faktiskt göra exakt detsamma, men det lutar just nu åt Mayrhofen. Tänkte dra ner i mitten av Januari någon gång å stanna 2-3 månader beroende om jag får jobb. Har gjort tre säsonger innan men aldrig i Mayrhofen. Har samma budget å allt... delar himla gärna boende med dig å soppapengar med Marco hehe..

Over n Out
Nelly
Skickade ett PM till dig :)

Alperna i januari
Hej, ursäkta att jag inte svarat förrän nu. Jag åker imorgon 26/1 14:00 från Kristinehamn till Göteborg vidare med färja till Kiel som avgår 18:45. Färjan kommer fram på morgonen till Kiel i Tyskland. Därefter har jag 160 mil att köra till La Grave. Jag kan ta olika vägar och har relativt obegränsat med plats i bilen, dock bara en plats för passagerare.

Tillbaka
Topp