W
Wisdom
Guest
Alperna vid påsk
tjena
jag tänkte ev dra till alperna vid påsklovet och min fråga är hur snöläger brukar vara då?
De orter jag funderar på är väl först och främst st anton och valthorens
brukar det vara hyffst me snö då eller är det bara slask?
jag tänkte ev dra till alperna vid påsklovet och min fråga är hur snöläger brukar vara då?
De orter jag funderar på är väl först och främst st anton och valthorens
brukar det vara hyffst me snö då eller är det bara slask?