Alpresa som projektarbete, how to?

hollibob

Medlem
Tjena!
Jag och ett gäng polare ska köra en bussresa till alperna som projektarbete i skolan.
Nån som har tips på ort, hotell och allt vad det heter.
Nån som har gjort nått liknande?
Eller vad hade du velat ha på en sån resa?
Alla tips tas emot!

jag gjorde en liknande fast i sverige.
jag skrev och gjorde en jämförelse mellan abisko, björkliden och gränsen.
det blev en riktigt trevligt resa men slutprodukten blev bara en massa text så det var lite jobbigt.
mitt tips är att ni gör en lite film medans ni är där så att ni inte behöver skriva så mkt, eller ni kanske gillar det, vad vet jag.

men lycka till med eran resa iaf

Kolla din mail :)

Rollin'Snow startade som ett skolarbete 2003. Sen dess har vi arrangerat skidresor för över 500 ungdomar! Det är riktigt mycket jobb att anordna en alpresa, men vi gjorde det sista året i gymnasiet och det var väldigt roligt... Är ju alltid kul att åka iväg med en massa polare till Alperna!

Lycka till!

Senast ändrad:
eller så hör du av dig till ett svenskt resebolag och säger vad du har i åtanke, så hjälper dom dig nog mer än gärna. Hör även med andra sponsorer osv.

Om du vill ha lite hjälp så är det bara säga till, sitter på ett resebolag och har en del kontakter runt om i djungeln.

Hade soft och lycka till!

Calle

nissecalle sa:
eller så hör du av dig till ett svenskt resebolag och säger vad du har i åtanke, så hjälper dom dig nog mer än gärna. Hör även med andra sponsorer osv.

Om du vill ha lite hjälp så är det bara säga till, sitter på ett resebolag och har en del kontakter runt om i djungeln.

Hade soft och lycka till!

Calle
fan va glad jag blir att vissa här på freeride är lite snälla och trevliga för en gångs skull!!
stora big up's till nissecalle...
sånna som du gör att den här sidan än inte blivit ett rent helvete!!!

Gjorde en skidinstruktions film när jag hade projekt arbete! Lärde en kompis som aldrig stått på ett par skidor att åka! så filmade vi och resulterade i att vi redovisade i film men man är ju tvungen att skriva rapport också! Men va jälvigt lyckat, och uppskattat av lärare och elever!

Tillbaka
Topp