Andermatt W.11

Johan_ander

Ny medlem
Andermatt W.11
Hej!
Ska till Andermatt vecka 11 (10-16 mars) och tänkte bara höra om det finns något kul att se i omgivningarna. Det är alltid skönt att ta en ledig dag i mitten så benen orkar med de sista dagarna ordentligt.

Jag funderade dels på Sankt Gotthard passet, är det något att se?
Finns det mer i trakten?

Nån mer som ska dit då kanske?

Syns i off-pisten!
/Johan
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp