F fifafille Ny medlem 2008-03-25 Ändra ansiktsuttryck i Photoshop #1 Hej undrade bara hur man ändrar ansiktsuttrycket på en person. Jag vet att det går men vet inte hur jag ska göra. Kan nån hjälpa mig?
Hej undrade bara hur man ändrar ansiktsuttrycket på en person. Jag vet att det går men vet inte hur jag ska göra. Kan nån hjälpa mig?
SverigeTomten Ny medlem 2008-03-25 Ändra ansiktsuttryck i Photoshop #2 använd paint och rita en glad gubbe!
magnus764 Ny medlem 2008-03-25 Ändra ansiktsuttryck i Photoshop #3 SverigeTomten sa: använd paint och rita en glad gubbe! Klicka för att se resterande... Det ser nog verklighetstroget ut.
SverigeTomten sa: använd paint och rita en glad gubbe! Klicka för att se resterande... Det ser nog verklighetstroget ut.
F fifafille Ny medlem 2008-03-25 Ändra ansiktsuttryck i Photoshop #4 Men det står ju på Adobes hemsida. http://www.adobe.com/se/products/photoshopelwin/features/
C CoCoo Ny medlem 2008-03-25 Ändra ansiktsuttryck i Photoshop #5 Liquify (stavning)/Gör flytande eller Smudge/Smeta ut. Men det krävs lite skills för att de ska se bra ut. Edit* Du menade inte så :D Lägg bilderna på varann och sudda fram det undre lagret. Senast ändrad: 2008-03-25
Liquify (stavning)/Gör flytande eller Smudge/Smeta ut. Men det krävs lite skills för att de ska se bra ut. Edit* Du menade inte så :D Lägg bilderna på varann och sudda fram det undre lagret.