ANG. JOBB i ST ANTON!

Mius

Ny medlem
ANG. JOBB i ST ANTON!
OBS! OBS! OBS! har redan blivit tillsatt! OBS! OBS! OBS!

Jobb finnes:

Rendl Restaurangen, St Anton am Arlberg. Jobbet gäller hela säsongen från december 2005 till april 2006. Arbetstiderna är hela dagar när liftarna är öppna, från 8-17 i stort sett.

Diskjobb för 2-3 st killar 3-4 dagar/ vecka (tjejer undanbeds att söka detta jobb pga många tunga lyft och slitsamma arbetsuppgifter). Arbetsdagarna beror på hur många ni är som söker; är ni bara 2 st delar ni på 1 heltidsjobb vilket innebär 3 dagars jobb/ pers, men om ni är 3st delar ni på 2 heltidsjobb vilket innebär 4 dagars jobb/ pers.

I detta jobb ingår mat (varje dag- även om ni är lediga), liftkort (gäller i hela systemet, hela säsongen) och boende (dessvärre är det i Flirsch; 10,5 km från St Anton). Busskort ingår dock och bussarna går med jämna mellanrum till/ från St Anton, men bil rekommenderas.
Lönen ligger mellan € 500- 700 (beroende på antalet arbetsdagar).

ANG. JOBB i ST ANTON!
Och hur länge är jobbet? Hela säsongen eller kan man dona lite som man vill med det?

Hur ser boendet ut? Delat eller ensamt? Vad ingår där? Är jobbtiderna 8-17 eller hur är det?
Nå, jag är intresserad iaf. :)

ANG. JOBB i ST ANTON!
Jag är MYCKET intresserad av jobb i St Anton. Låter ju onekligen väldigt bra.
Var där på semester en vecka i vintras och blev fullständigt förälskad i stället.
Så hur bär jag mig åt med ansökan? Hör väldigt gärna av dej!

/Martin

ANG. JOBB i ST ANTON!
Hejsan

Skulle också vara väldigt intresserad av vilket språk han vill ha det på så skulle jag gärna skriva en ansökan och bifoga till er så att ni kan skicka vidare till er chef.

Svara gärna

ANG. JOBB i ST ANTON!
Hej! Mitt naman är Louise v B, jag är mycket intreserad av att jobba i Alperna denna säsong. Jag är en duktig servitris och kan även stå i baren om det behövs. Men jag kan dock ingen tyska, pratar bara franska och engleska flytande. Behöver restaurangen servitriser, så har ni en som ställer upp!

Mvh// Louise von Bahr

ANG. JOBB i ST ANTON!
Va fan jag skrev härom dagen att jag pissar pü snögubben och rendel. men nu verkar mitt medelande vara borta.Och jag tycker fan att mitt mess borde vara där dü jag sitter i St:Anton i skrivande stund. Va fan jag om nügon borde veta om byns skibumm jobb!!

PS: Mia, du är sü grymt snygg! Kommer aldrig glömma den mycket knepiga morgonen i Halmstad! DS

ANG. JOBB i ST ANTON!
Hej!!!!

Otroligt intresserad av jobb i StA. Har bara lite frågor.

Min tyska är inte var den borde vara, klarar man sig på engelska?
Hur gör jag för att skicka iväg en ansökan?
Hur fungerar det att bo så långt ifrån StA?

Vore snällt om man kunde få lite hjälp, har aldrig varit iväg innan.
Ha det fint Miinooo

///jakob

ANG. JOBB i ST ANTON!
Hook me up!

talar svenska, engelska, tyska och holländkska flytande. Sen tillkommer en drös med språk som man kan göra sig förstådd med!

var ska jag skriva på? :)

Fridens // bobo

ANG. JOBB i ST ANTON!
Tjenis!
Jag och en kompis letar jobb bland alperna likt 2 st galna 20åringar. Vi är på allt mellan himmel och jord så länge vi får mat för dagen och ett giltigt liftkort. Förutom grymt motiverade och dödsseriösa så är vi också ganska trevliga.
Kompis kan: Svenska, engelska och högstadie tyska.
Jag kan prata: engelska, steg 4 tyska, norska och kan läsa lite Japanska.
Båda två är vana snowboard åkare sen flera år tillbaks.

Vi undrar precis vad Jacke444 undrar förutom fråga nummer 2. Den tror vi att vi redan kan.
Tack på förhand//Victor

Tillbaka
Topp