Ångest! Vilken skidfilm?

mistersedin

Ny medlem
Ångest! Vilken skidfilm?
Nu när nästan alla trailers har släppts så får man denna ångest igen, vilka två ska jag köpa? Jag är intesserad av dessa:

-Everyday is a saturday: Trailern var galen, sjuka dubblar i offpisten plus att man såg en galen rail på en lift vajer.

-Refresh: ser sjukt fräsch ut med grym redigering och speciellt handrailsen som sticker ut. Är intresserad av Phil Cassabon i denna film.

-Pretty Good: som har sjukt sköna åkare som LJ,Chug,Joe Schuster osv. Nästan alla i den filmen är unga.

-Eyes Wide Open: som ser sjuuuuk ut med Tom Wallisch och Jon Olsson. Kul att se Jon igen!

-In Deep som verkar ha mycket puder, ser rätt najs ut. Henrik Harlauts del i denna film borde vara annorlunda eftersom det är riktiga proffs som redigerar hans del!

Senast ändrad:
Ångest! Vilken skidfilm?
Refresh och Everyday is a Saturday är dom två jag tror mest på, level 1 och poor boyz brukar alltid leverera bra filmer!

men jag tror inte dom andra är dåliga för det, alla filmer verkar bli sjukt bra iår!

Ångest! Vilken skidfilm?
Jekub sa:
Refresh och Everyday is a Saturday är dom två jag tror mest på, level 1 och poor boyz brukar alltid leverera bra filmer!

men jag tror inte dom andra är dåliga för det, alla filmer verkar bli sjukt bra iår!
japp refresh och everyday is a saturday är nog dom bästa, älskar alla poor boyz filmer :D tyckte realtime var sjukt bra, hoppas refresh är lika bra och bättre :D

Ångest! Vilken skidfilm?
heltklart tror ja på refresh och ery day isa saturday!
pbp o level 1 brukar alltid göra sjukt sköna filmer som är underbara att titta på.
mins inte hur pbp gör, men de är sjukt nice i level 1s filmer att dom som går efter en kalender så man får se alla åkare samtidigt och som får lite flyt ire, Tycker de blir lite segt med delar faktiskt.

Ångest! Vilken skidfilm?
om jag skulle välja två skulle det absolut bli in deep, för matchstick levererar alltid. Dessutom många svenskar i årets startfält. Fields Get Lucky förra året var en av de bästa så mitt andra val skulle bli eyes wide open, eller TGR's RE:SESSION.

Ångest! Vilken skidfilm?
Jekub sa:

Jo fast "Alla filmer verkar bli sjukt bra iår!" Det sägs ju varje år...

Ångest! Vilken skidfilm?
De flesta bolag kan göra bra filmer, men det är få som är så stabila som Level 1, och jag är ingen hard-corejibber... De gör bra film helt enkelt! Bra produktioner med mycket bra åkning... Extramaterialet brukar vara även det vara väldigt bra...

In deep verkar som sagt ruskigt fin, och TGR är ju personliga favoriter, så jag hade köpt Re:Session, In deep och Refresh.

Ångest! Vilken skidfilm?
refresh, lätt! level1 är typ det enda filmbolag man inte bli besviken på :P

Sen tror jag fields nya kan bli SICK!! Förra årets var ju helt galen, och årets blir ju troligen inte sämre!?

poorboys filmer brukar va rätt lame enligt mig, men deras trailer är ju årets bästa så... den blir troligen också rätt fet!

Ångest! Vilken skidfilm?
Jag skulle lägga mina pengar på Contrast tack vare deras unika åkning och att eric pollard redigerar riktigt bra med justin wiegand. Ser fram emot den!

In deep. MSP levererar trailes som alltid har jsukt bra känsla i sig men dom brukar tappa känslan delvis i filmerna. Men i MSP,s filmer får man se sjuk big mountain åkning. Vilket är grymt!

Ångest! Vilken skidfilm?
refresh
everyday is a saturday
so far so hood

dom kommer jag lägga pengar på!

btw..kommer inte tanner med en film iår? eller lades den ner efter skadan?

Tillbaka
Topp