Antal vattenhopp?

dif_89

Ny medlem
Antal vattenhopp?
Som rubriken, Hur många vattenhopp finns det igentligen i Sverige? har alltid undrat, dom jag vet är orsa, rättvik och bosön eller va det heter, men finns det fler?
Tycker att det borde finnas något vattenhopp i norrland och nedanför sthlm också:P

Piz

Senast ändrad:
Antal vattenhopp?
Rättvik har lagt ny matta, NP30

DSC_5953_web.jpg

Antal vattenhopp?
Jag var och hoppade i Orsa i helgen, riktigt bra hopp, ännu bättre nu sen de brantat/sprättat till kicken lite. Det känns som vilket riktigt bra stort hopp som helst i parken i Tandådalen, Hemsedal eller Kläppen.
Har inte hoppat på Bosön men kan ju lätt räkna ut att man får mycket mer lufttid där. Men jag tycker man har gott och väl med tid för både det och det andra i Orsas, jfr. JOI-hoppet med ett stort hopp i Er lokala park.
Sen är ju Orsa en jävla fin by också, med massor av fina pizzerior m.m.

Antal vattenhopp?
Orsa hoppet är riktigt riktigt bra.. det kommer också att hållas läger där i sommar så det är bara att kolla upp om man skulle va intresserad. Då kan man hoppa trampolin, spela beachvolleyboll, gå på lina, klättra klättervägg och massa annat skoj under ledning av instruktörer på plats. Kolla www.snowcamp.se

Senast ändrad:
Antal vattenhopp?
det i järpen ser nice ut, bor i östersund så det är ju rätt nära :) nån som vet om det finns nån hemsida eller information på nåt annat sätt om det?

Tillbaka
Topp