jibbkrille
Medlem
Antnäs Gangsters - Freerunning in Antnäs
haha.. fan va alla e taskiga asså:P
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
XK9mIfHv1EE]Antecknat.[/MEDIA]Pelle_91 sa:PINSAMT! ja gillar inte ens att springa runt och hoppa, men ändå kan ja göra backflip o frontflips från vissa ställen"
ja.Titties sa:jag tycker dom här är rätt sköna.
dom verkar iallafall ha jvligt roligt när dom är ut å gör vem-vet-vad.
varför skulle dom skämma ut HEEELA freeride med en sån här film,
man väljer väl vad man själv vill kolla på, vill ni inte se filmen KOLLA inte då,
vad vare som gjorde den här kass? dom kke inte gjorde dubbelbackflips ner från stenar men vi ska vara glad att det inte var en STUDSMATTEFILM dom la ut!!!!!
vad gör ni som är bättre om dagarna då? sitter och klagar på freeride, dom här är iallafall ue och har skojj!
gör nått roligare själv än att sitta och klaga!!!
haha den va ju fan kulnomiz sa:
min kompis lillebrosa göra bättre filmer, o han va 9år när han gjorde den...:P
lägg märke till sista "stuntet" i filmen, det ser "lite" värkligare ut än eran fejkade dödsvurpa ner för kullen i 56 sekunden gjorde.
Jo slutet var bra i båda fallenHuggybear sa:jag kämpar fortfarande med tanken om denna film var ironisk eller inte. om den var ironisk så var den ju inte rolig någonstans. o om den var seriös var den inte bra någonstans.
ja tyckte den inte va kul nånstans,Deespin sa:Jo slutet var bra i båda fallenHuggybear sa:jag kämpar fortfarande med tanken om denna film var ironisk eller inte. om den var ironisk så var den ju inte rolig någonstans. o om den var seriös var den inte bra någonstans.
om du med det menar att den tog slut så håller jag med. för det var det enda bra. den tog slut.Deespin sa:Jo slutet var bra i båda fallenHuggybear sa:jag kämpar fortfarande med tanken om denna film var ironisk eller inte. om den var ironisk så var den ju inte rolig någonstans. o om den var seriös var den inte bra någonstans.