Antnäs Gangsters - Freerunning in Antnäs

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
men sluta whina, fan dom här killarna är väll dom första på hela freeride som SKITER i vad allla ni säger, atnäs gangsters 4lajf!

eller hur folk kommer sluta langa upp filmer om de fortsätter så här...

ja tror fan någon som sitter i rullstol med för bundna ögon skulle var bättre än ni ;)

dom är alltså seriösa?!? :O haha ja trodde allt var ett skämt.. ^^ sämsta nånsin

de va nog fan de fulast ja sätt, de enda som möjligt vis kan vara lite extremt i denna filmen är att ni va extremt dåliga och att de såg extremt jobbigt ut att slänga bort så mkt tid på å bara springa omkring å fjanta. ;)

PINSAMT! ja gillar inte ens att springa runt och hoppa, men ändå kan ja göra backflip o frontflips från vissa ställen"

PINSAMT! ja gillar inte ens att springa runt och hoppa, men ändå kan ja göra backflip o frontflips från vissa ställen"

jag tycker dom här är rätt sköna.
dom verkar iallafall ha jvligt roligt när dom är ut å gör vem-vet-vad.
varför skulle dom skämma ut HEEELA freeride med en sån här film,
man väljer väl vad man själv vill kolla på, vill ni inte se filmen KOLLA inte då,
vad vare som gjorde den här kass? dom kke inte gjorde dubbelbackflips ner från stenar men vi ska vara glad att det inte var en STUDSMATTEFILM dom la ut!!!!!
vad gör ni som är bättre om dagarna då? sitter och klagar på freeride, dom här är iallafall ue och har skojj!
gör nått roligare själv än att sitta och klaga!!!

Helt suveränt, skulle man få alla kidz i antnäs att springa runt i cirklar så skulle man slippa alla moppeder och epor.

töntigaste, fulaste, mesigaste, tråkigaste, mest oskillade, jönsigaste och sämsta skit jag sett i hela mitt liv.. om jag skulle varit ni skulle jag bytt identitet för att inte bli utskrattad och kanske ha kvar lite av min stolthet som människa. börja med boule eller shack så kanske ni får in lite mer action i era liv. USCH!

allting blir bara sämre, men det blir så jäkla mycket roligare hela tiden, fortsätt:P:P:P:)

asså vafan är ni desperata av att få visa er eller? NI SÖG!

jävlar va grymma... han som kastade sig runt stolpen var faktiskt cool, lite mera övning så kan detta bli riktigt bra grabbar,.härligt,, synd med alla som klagar.

Titties sa:
jag tycker dom här är rätt sköna.
dom verkar iallafall ha jvligt roligt när dom är ut å gör vem-vet-vad.
varför skulle dom skämma ut HEEELA freeride med en sån här film,
man väljer väl vad man själv vill kolla på, vill ni inte se filmen KOLLA inte då,
vad vare som gjorde den här kass? dom kke inte gjorde dubbelbackflips ner från stenar men vi ska vara glad att det inte var en STUDSMATTEFILM dom la ut!!!!!
vad gör ni som är bättre om dagarna då? sitter och klagar på freeride, dom här är iallafall ue och har skojj!
gör nått roligare själv än att sitta och klaga!!!
ja.

min kompis lillebrosa göra bättre filmer, o han va 9år när han gjorde den...:P
lägg märke till sista "stuntet" i filmen, det ser "lite" värkligare ut än eran fejkade dödsvurpa ner för kullen i 56 sekunden gjorde.

nomiz sa:

min kompis lillebrosa göra bättre filmer, o han va 9år när han gjorde den...:P
lägg märke till sista "stuntet" i filmen, det ser "lite" värkligare ut än eran fejkade dödsvurpa ner för kullen i 56 sekunden gjorde.
haha den va ju fan kul

pinsamt

va fan va de för skit?? nån som vet......:P

aa vad säjer man ..........typ inte som jä*la bra =(

jag kämpar fortfarande med tanken om denna film var ironisk eller inte. om den var ironisk så var den ju inte rolig någonstans. o om den var seriös var den inte bra någonstans.

Huggybear sa:
jag kämpar fortfarande med tanken om denna film var ironisk eller inte. om den var ironisk så var den ju inte rolig någonstans. o om den var seriös var den inte bra någonstans.
Jo slutet var bra i båda fallen

gangsters ? springer och hoppar i en lekplats med mjukisbyxor och gör armhävningar?

Deespin sa:
Huggybear sa:
Jo slutet var bra i båda fallen
om du med det menar att den tog slut så håller jag med. för det var det enda bra. den tog slut.

jag tycker att det e skitkul :P
jag blir glad när jag ser det...inte för att det e grymt utan for att det e humor

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Tillbaka
Topp