Simpan91 sa:Här kommer antnäs gangsters skateboard film, se och njut.
de går inte att njuta när de e antäs!
Om det är nån som borde få ban så är det du. För det första så svär du en hel del. För det andra så är det kränkande att säga att ingen gillar "sån här skit". Jag hoppas att Johan fattar detta och ger dig ban...jeppenator sa:FÖR FAAAAN, sluta göra sånthär skiiit. ingen uppskattar det. hoppas johan fattar det och ger er feting ban
Helt ärligt, har inte du annat att göra på dagarna än att klaga på våra oseriösa filmer... Ni som inte finner glädjen i ironi behöver inte ens öppna en tråd där det står Antnäs Gangsters.akesson_91 sa:hoppas ni blir bannade elr nåt!!!!!!!!har ni inget annat att göra på dagarna än oseriösa filmer!!! vilket liv
Det du (och resten av alla Freeriders AA:are) inte verkar ha förstått att smaken är som baken.Huggybear sa:det du (och resten av antnäs gangster) inte verkar ha förstått är att ironi ska vara roligt.
Tackar för att någon har smak på komedi här bland Freeriders medlemar.Titties sa:dom är så sköna å dåliga å jag tycker dom är fan bäst på freeride. helt sknt cleeaana!
Okej, kul för dig att du är en väldigt ironisk person, själv älskar jag ironi. Men som sagt så finns det folk som tycker vi har klockren och otroligt rolig ironi så mer filmer kommer säkert. Smaken är som baken och du kan tyvärr inte bestämma vilken ironi som ska vara rolig och inte rolig, förutom för dig själv. Så ha det bra och fortsätt var ironisk. Puss <3Huggybear sa:jag uppskattar ironi och är själv ironisk alldeles för ofta. så jag vet var ironi är mkt väl och jag tkr att det är väldigt roligt om det används på rätt sätt. men när ni lärt er hur ironi ska vara för att vara roligt så kan ni ju lägga upp en ny film.
Alltså detta underbara uttalande av Huggis är ju perfekt förklaring på hatet mot Antnäs Gangsters.Huggybear sa:det du (och resten av antnäs gangster) inte verkar ha förstått är att ironi ska vara roligt.
Haha, måste bara säga en sak Jeppenator, du får mig att asgarva...! Hahaha.jeppenator sa:Alltså detta underbara uttalande av Huggis är ju perfekt förklaring på hatet mot Antnäs Gangsters.Huggybear sa:det du (och resten av antnäs gangster) inte verkar ha förstått är att ironi ska vara roligt.
Ironi ska vara roligt, när dessa små söta pojkar försöker göra en så kallad "rolig" film blir de mest bara känslan "Skratta eller Gråta" som dyker upp inom mig, oftast slutar de i gråt.
och visst kanske en Antnäs film kan vara rolig, men när dom fyller upp forumet med massa SKIT (det är vad jag ser deras filmer som, egen åsikt inget påhopp) så blir jag så jävla arg. varför kan dom inte bara förstå att största delen av freeride utvecklat ett enormt hat mot denna lilla grupp människor som har extremt dåligt sinne för humor.
Haha, måste bara säga en sak Addej, du får mig att gråta...! Hahaha.Addej sa:Haha, måste bara säga en sak Jeppenator, du får mig att asgarva...! Hahaha.jeppenator sa:Alltså detta underbara uttalande av Huggis är ju perfekt förklaring på hatet mot Antnäs Gangsters.Huggybear sa:det du (och resten av antnäs gangster) inte verkar ha förstått är att ironi ska vara roligt.
Ironi ska vara roligt, när dessa små söta pojkar försöker göra en så kallad "rolig" film blir de mest bara känslan "Skratta eller Gråta" som dyker upp inom mig, oftast slutar de i gråt.
och visst kanske en Antnäs film kan vara rolig, men när dom fyller upp forumet med massa SKIT (det är vad jag ser deras filmer som, egen åsikt inget påhopp) så blir jag så jävla arg. varför kan dom inte bara förstå att största delen av freeride utvecklat ett enormt hat mot denna lilla grupp människor som har extremt dåligt sinne för humor.