Antnäs Gangsters - Ghetto Sk8ing

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
hahah ser ut som att jag får vara först! säger bara SKA MAN SKRATTA ELLER GRÅTA?

Kan du sluta och ta upp bandbredd på forumet? Lägg länkar till skiten på din profil istället...

FÖR FAAAAN, sluta göra sånthär skiiit. ingen uppskattar det. hoppas johan fattar det och ger er feting ban

lika värdelöst som vanligt av dom coola antnäs gangsters

jag orkade fan inte ens se hela, ni förstör ju freerides rykte

Taaaaaa Boooooort!!!!! Nu Ju Pu Du Skulebrget Mufushudukuhumbuggidatorn. :)

jag har alltid fruktat döden mest men nu har ja fan ångrat mig, döden vore bättre än ett liv i Antnäs

hoppas ni blir bannade elr nåt!!!!!!!!har ni inget annat att göra på dagarna än oseriösa filmer!!! vilket liv

just nu hatar ja nästan antnäsbor mer än danskar...

Senast ändrad:
Underbar film. Har gett upphov till måna roliga komentarer i tråden som man kan sitta och skratta åt

Jävlar vad bra ni är =) Supergangsters!

dom är så sköna å dåliga å jag tycker dom är fan bäst på freeride. helt sknt cleeaana!

förstår inte hur ni orkar fortsätta lägga upp smörjan då ni ständigt blir helt sönder dissade.

jeppenator sa:
FÖR FAAAAN, sluta göra sånthär skiiit. ingen uppskattar det. hoppas johan fattar det och ger er feting ban
Om det är nån som borde få ban så är det du. För det första så svär du en hel del. För det andra så är det kränkande att säga att ingen gillar "sån här skit". Jag hoppas att Johan fattar detta och ger dig ban...
akesson_91 sa:
hoppas ni blir bannade elr nåt!!!!!!!!har ni inget annat att göra på dagarna än oseriösa filmer!!! vilket liv
Helt ärligt, har inte du annat att göra på dagarna än att klaga på våra oseriösa filmer... Ni som inte finner glädjen i ironi behöver inte ens öppna en tråd där det står Antnäs Gangsters.

det du (och resten av antnäs gangster) inte verkar ha förstått är att ironi ska vara roligt.

Huggybear sa:
det du (och resten av antnäs gangster) inte verkar ha förstått är att ironi ska vara roligt.
Det du (och resten av alla Freeriders AA:are) inte verkar ha förstått att smaken är som baken.
|
|
V
Titties sa:
dom är så sköna å dåliga å jag tycker dom är fan bäst på freeride. helt sknt cleeaana!
Tackar för att någon har smak på komedi här bland Freeriders medlemar.

jag uppskattar ironi och är själv ironisk alldeles för ofta. så jag vet var ironi är mkt väl och jag tkr att det är väldigt roligt om det används på rätt sätt. men när ni lärt er hur ironi ska vara för att vara roligt så kan ni ju lägga upp en ny film.

Huggybear sa:
jag uppskattar ironi och är själv ironisk alldeles för ofta. så jag vet var ironi är mkt väl och jag tkr att det är väldigt roligt om det används på rätt sätt. men när ni lärt er hur ironi ska vara för att vara roligt så kan ni ju lägga upp en ny film.
Okej, kul för dig att du är en väldigt ironisk person, själv älskar jag ironi. Men som sagt så finns det folk som tycker vi har klockren och otroligt rolig ironi så mer filmer kommer säkert. Smaken är som baken och du kan tyvärr inte bestämma vilken ironi som ska vara rolig och inte rolig, förutom för dig själv. Så ha det bra och fortsätt var ironisk. Puss <3

Senast ändrad:
Huggybear sa:
Alltså detta underbara uttalande av Huggis är ju perfekt förklaring på hatet mot Antnäs Gangsters.

Ironi ska vara roligt, när dessa små söta pojkar försöker göra en så kallad "rolig" film blir de mest bara känslan "Skratta eller Gråta" som dyker upp inom mig, oftast slutar de i gråt.

och visst kanske en Antnäs film kan vara rolig, men när dom fyller upp forumet med massa SKIT (det är vad jag ser deras filmer som, egen åsikt inget påhopp) så blir jag så jävla arg. varför kan dom inte bara förstå att största delen av freeride utvecklat ett enormt hat mot denna lilla grupp människor som har extremt dåligt sinne för humor.

haha du har hittat en person som uppskattar den. kul att du njuter av era framgångar. men stå med fötterna på jorden, precis som andy warhol sade så har dagens stjärnor bara 15 minuter i solskenet. så glöm inte era rötter på vägen mot världsherravälde. jag kan se i min spåkula att antnäs gangster "is going places".

jeppenator sa:
Huggybear sa:
Alltså detta underbara uttalande av Huggis är ju perfekt förklaring på hatet mot Antnäs Gangsters.

Ironi ska vara roligt, när dessa små söta pojkar försöker göra en så kallad "rolig" film blir de mest bara känslan "Skratta eller Gråta" som dyker upp inom mig, oftast slutar de i gråt.

och visst kanske en Antnäs film kan vara rolig, men när dom fyller upp forumet med massa SKIT (det är vad jag ser deras filmer som, egen åsikt inget påhopp) så blir jag så jävla arg. varför kan dom inte bara förstå att största delen av freeride utvecklat ett enormt hat mot denna lilla grupp människor som har extremt dåligt sinne för humor.
Haha, måste bara säga en sak Jeppenator, du får mig att asgarva...! Hahaha.

Addej sa:
jeppenator sa:
Huggybear sa:

Haha, måste bara säga en sak Jeppenator, du får mig att asgarva...! Hahaha.
Haha, måste bara säga en sak Addej, du får mig att gråta...! Hahaha.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp