Anton 04/05

annagroth

Ny medlem
Anton 04/05
tjo!anna å jenny här..
söker tillsammans med jossan boende å jobb i St.Anton inför kommande säsong...gärna i ett kollektivboende. Så den som har nåt på G/tips, hör av Er!!!//Nuss o Klem
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp