O Olle_W Ny medlem 2014-01-05 Använda mina atomic SX11 i alperna eller hyra? #1 Oupps, såg att det fanns ett annat bättre ställe för denna fråga (pistskidor), har lagt ut den där istället Senast ändrad: 2014-01-05
Oupps, såg att det fanns ett annat bättre ställe för denna fråga (pistskidor), har lagt ut den där istället