Använda mina atomic SX11 i alperna eller hyra?

Olle_W

Ny medlem
Använda mina atomic SX11 i alperna eller hyra?
Oupps, såg att det fanns ett annat bättre ställe för denna fråga (pistskidor), har lagt ut den där istället
 
Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp