Använder du X-carry när du bär din bräda?

Nystedt

Ny medlem
Använder du X-carry när du bär din bräda?
X-carry funktionen finns på de flesta ryggsäckar som är anpassade till berget. MEN är det ngn som använder funktionen? Hur gör du? Själv tycker jag att det är meck... och föredrar att spänna fast brädan på utsidan av säcken!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp