Aosta eller Livigno?
Tjenare, åker till Milano på torsdag och är lite kluven ang var man skall
ta vägen. Har hyrbil varvid vi är relativt rörliga. Någon som varit i
Aostadalen eller Livigno nyligen?
Tips om vart man hittar bästa åkningen så här års vore sig vore
tacksamt. Boende likaså.
Vi är tre snowboardåkare med minimal högalpin erfarenhet, parker är
trevliga, puder trevligare, förutsatt att man inte behöver extrema
backcountryskills.
Alla tips är välkomna!
ta vägen. Har hyrbil varvid vi är relativt rörliga. Någon som varit i
Aostadalen eller Livigno nyligen?
Tips om vart man hittar bästa åkningen så här års vore sig vore
tacksamt. Boende likaså.
Vi är tre snowboardåkare med minimal högalpin erfarenhet, parker är
trevliga, puder trevligare, förutsatt att man inte behöver extrema
backcountryskills.
Alla tips är välkomna!