Apples and Oranges - trailer

Peter_K

Medlem
En kille som heter Darcy Wittenburg har jobbat som cinematographer (bra svenskt ord för det?) i en ny snowboard-film som heter Apples & Oranges. Han har gjort samma sak i två hyggligt välkända MTB-filmer (The Collective och Roam) och att döma av trailern verkar han fått till nåt liknande här. Det ser med andra ord grymt ut.

Spana in den på http://www.alternaactionfilms.com/

Roam slår med lätthet de flesta skidfilmer jag sett, både i kvalité och upplägg, så denna lär ju gå för KO...

men asså.... snowboard åkarna e ju fann så mycket galnare än skidåkarna..
dom flyger ju hur långt å högt som hälst ju!!!!!!!!!!!!!!!!! tycker ja då:)

Carled: The Collective slår med lätthet Roam, så har du inte sett den rekommenderas den omedelbums. Som du skriver, dagens skidfilmer känns rätt trista jämfört med de MTB-filmerna.

Ofasen, jag tyckte att Roam var så sanslöst bra att jag hade svårt att tro att föregående film skulle vara lika bra, men tydligen... Jag ska se till att se den!

sjukt bra filmat! om man kollar så har dom inte ett enda stilla klipp utan de är åkningar å panoreringar för hela slanten.. sjukt me alla vajrar å kranar.. de blir så äckligt proffsigt! GRYMT!

freppen sa:
men asså.... snowboard åkarna e ju fann så mycket galnare än skidåkarna..
dom flyger ju hur långt å högt som hälst ju!!!!!!!!!!!!!!!!! tycker ja då:)
det där är en myt. skidåkare flyger högre, jämför bara jacob westers air med eero ettalas air i samma corner förra året. och längre verkar ju svårt eftersom det beror på hur långt hoppet är.

snyggt som fan men inget tar mac dawgs picture this trailer

fast glädjen och åkningen i den här kan nog va bättre

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp