Är alla kåta på oakley puffy pants?

antonryding

Ny medlem
nu blir jag snart less på det här , varför detta snack om puffy pants hela tiden? visst dom är SNYGGA men ska hela sverige ha samma byxor? jag lovar att det finns minst lika snygga och prisvärda.

är det någon mer än mig som håller med.

och snälla sök i forumet var man kan köpa dom så man slipper sen en tråd varej vecka om vart man kan köpa dom.

Jag och nästan alla i vår anläggning tycker puffy pantsen är rå fula!
dom hade varit snygga ifall den där fula texten inte stod där!

det är inte överdrivet många som har dem. sjukt snygga hur som helst. sjukt mycket mer hysteri på girohjälmar. eller var kanske man ska säga...

håller helt med.!
och om man vill ha ett par puffy pant kan man annasr söka på google så kommer det upp massa sidor..!

Ebony_cederholm sa:
det är inte överdrivet många som har dem. sjukt snygga hur som helst. sjukt mycket mer hysteri på girohjälmar. eller var kanske man ska säga...
Helt rätt, jibbarna rensar ju lagrerna på Giro, det finns faktiskt andra hjälmmärken!
Och sen är det inte så många som har puffypant, men sen verkar det som om jävligt många vill ha dom då man hör "VAR KAN JAG HITTA PUFFYPANT / DESPERAT 12-ÅRING"

Det finns mer än Oakley ;)

Men alla är ju så korkade. Vill man ha puffy pants. Gå in på google som serious sa, då hittar den 10000000 sidor vart man kan köpa puffy pants. Om ni verkligen vill ha dom, köp dom från utlandet då.

årets puffy njaaa. men kommande. smaskens!
fast fett lame o ha som alla andra. säger jag med giro nine.9mx och oakley wisdom:).
säljer faktiskt bort dom också. så om nån wannabe unge vill ha ett par wisdom as bra skick så kontakta;).
hjälmen e jävligt stor men nåra mössor så passar den på vilken wannabe som helst:).

själv om ja sklulle köpa några oakley pants skulle ja köpt ett par link, med anti frezze som färg

Håller med cederholm helt där. De är inte så jävla många som har dem, de är bara många som vill ha dem men får inte tag på dem för de är svårt när man bor i detta u-land. Dom är jävligt schysta.Dolla-dog har du sett årets puffy ?

tycker dom är fula. känns som att de som har dom, har dom bara för att visa att det är oakleybrallor. verkligen skyltar med vilket märke det är liksom, det ser bara töntigt ut. dessutom tycker jag att lime/gult och rött inte passar alls tillsammans.

skulle vilja tilläga en sak , som ajg missade. alla skriver att dom är så jävla snygga . men jag lovar er att om det inte stod oakley där så skulle folk inte köpa dom. vi säger att det är precis samma byxa fast det står warp där istället inte en jävel skulle åka med dom då.

Ryding sa:
skulle vilja tilläga en sak , som ajg missade. alla skriver att dom är så jävla snygga . men jag lovar er att om det inte stod oakley där så skulle folk inte köpa dom. vi säger att det är precis samma byxa fast det står warp där istället inte en jävel skulle åka med dom då.
sant!

Ryding sa:
precis. det jag menar. folk har dem för att visa vilket märke det är

Ryding sa:
dom byxerna skulle va grymt snygga om de inte stod nånting alls
när de är text där blir dom så jävla FULA

AAA_RUUKEN sa:
Håller med cederholm helt där. De är inte så jävla många som har dem, de är bara många som vill ha dem men får inte tag på dem för de är svårt när man bor i detta u-land. Dom är jävligt schysta.Dolla-dog har du sett årets puffy ?
jag börjar tveka fan hahaha
när jag hörde link:/.
har kommit fram till att de e nästa års link som e snygga. inte nästa års puffy vet ej hur dom kommer se ut. men årets puffy är inte det dom vita med blå oakley text? lr limegröna med röd text?

Dolla-Dog sa:
AAA_RUUKEN sa:
jag börjar tveka fan hahaha
när jag hörde link:/.
har kommit fram till att de e nästa års link som e snygga. inte nästa års puffy vet ej hur dom kommer se ut. men årets puffy är inte det dom vita med blå oakley text? lr limegröna med röd text?
Jo det e det!

Tillbaka
Topp