är dena overall snygg?

är dena overall snygg?
Att lägga 4000 kr på denna beklädnad är ju lika onödigt som att gå till Femenistiskt Initiativ och föreslå att lönegapet ska vara ännu större vad gäller kvinnor & män.

"Jag vill ha en Oakley overall men tar denna istället. Inte lika många har den PLUS att den är 2000 kronor billigare"

Nej du. Hellre en kroppskondom i finfint bävernylon från KappAhl. Snyggare? Tveksamt!
Billigare? Hell Yeah! (räkna i runda tal 300 kr, om din storlek finns)

adjö

är dena overall snygg?
Tycker overallen är sådär. Man ser inte så mycket av den men dock så är det absolyt coolast att åka runt i overall som skidåkare!

är dena overall snygg?
BigAir, du skrev: "Alltså, han kanske tycker den är snygg men är osäker på hur folk kommer reagera när dom ser han i backen med den, därför tog han hjälp av expertpanelen på freeride´s forum."

Skulle han komma och köra om mig i offpisten eller slänga av en sw unnatural 720 true tail grab á la Tanner Rainville framför mig i parken skulle jag applådera. Men skulle han stå och hänga ovanför parken hela dagen utan att åka ett åk skulle jag skratta åt honom.

Det som kommer vara snyggt i klädväg i vinter är att kunna åka skidor, oavsett klädstil. (citat från Dustbin Dan). Hur låter det?

är dena overall snygg?
BigAir sa:
Jag, tycker hursomhelst att den var jätteful. Jag skulle alldrig kunna tänka mig att pröjsa för något så fult
/F, B, Air. You name it!
lite svenska lektion, "alltid" stavas alltid med 2 "L" och "aldrig" stavas aldrig med 2 "L" ;P

men till själva frågan, tycker du ska satsa på en av oakley overallerna istället

Senast ändrad:
är dena overall snygg?
billa sa:
lite svenska lektion, "alltid" stavas alltid med 2 "L" och "aldrig" stavas aldrig med 2 "L" ;P
Hej Billa !
BARA till följd av att du själv rättade BigAir och endast därför (Så ge fan i att skriva "det kan väl kvitta":

Det heter svensklektion. Inte "svenska lektion"

Touché.

är dena overall snygg?
varför overall? finns ju inte många fördelar + att de e fult

är dena overall snygg?
Förstår inte varför alla klagar på overaller, det absolut härligaste man kan ha på sig. Jag kommer iallafall köpa en snart.

Orage overallen är inte snygg på bilden men den blir snygg när man har på sig den, kolla på WAR, Julien Regnier har den.

Tillbaka
Topp