Är det här en fråga? veigas vann tävlingen

JonasMyren

Ny medlem
Är det här en fråga?

Det var en filosof på en skola som jag besökte en gång.
Han hade haft ett prov och frågan var: Är det här en fråga?

Det var bara en som fick MVG på den frågan och svaret var..... är det här ett svar?

Han som kom på det heter veigas och han får äran att känna ett MVG i filosofi!

Väldigt bra tänkt!!

Peace :)
Lycka till!

Senast ändrad:
Det här är en svår fråga :P inte jag visste det från början men jag fick höra det av en kompis.

Men han filosofen var inte helt riktig han häller... han trodde att han var en pingvin i sitt förra liv så han bär alltid en vit och svart kavaj på sig när han undervisar xD

okej jag o kinkan har samma svar, är det rätt?

nHamberg sa:
om det inte är rätt så är allt det här en lögn, en sån där urban legend
nej. det finns faktist ett rätt svar på det ;) men det är väldigt svårt att komma på.

har redan haft några som har varit väldigt nära ett rätt svar !

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa Jag Är En Legend :d :d :d!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Senast ändrad:
det är en fråga med frågetecken som både har ett ja och nej svar beroende på frågetecknet om det skulle varit ett utropstecken skulle det vara ett påstående

slakline sa:
det är en fråga med frågetecken som både har ett ja och nej svar beroende på frågetecknet om det skulle varit ett utropstecken skulle det vara ett påstående
Du har fan rätt du! :) är du svenska lärare eller vad XD

Senast ändrad:
idioter, det här är en jävla myt som funnits lika länge som den om killen som blundade när han "ruskade tupp", och när han sedan öppnade ögonen hade någon varit in i rummet med en smörgås och ett glas oboy.

kossan sa:
idioter, det här är en jävla myt som funnits lika länge som den om killen som blundade när han "ruskade tupp", och när han sedan öppnade ögonen hade någon varit in i rummet med en smörgås och ett glas oboy.
Den där var riktigt LOL! xD hahahahahaha!

Tillbaka
Topp