Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Om han har tänkt att kapa kroppsdelar kanske han klarar det. 15 kilo kanske är ett ben och lite till.David01 sa:Är detta möjligt kan man klara det!?!?
Det är väl lite av en överdrift ändå. så länge han inte slutar dricka helt. Riktigt jävla dåligt kommer han må i alla fall.titti540 sa:han kommer dö om han försöker
...........................Tomtefar sa:Ett kilo fett motsvarar väl ca 7000 kalorier om jag inte har fel för mig.
Magnus Samuelsson och Gunde Svan kan kan/kunde få i sig ca 8000 kalorier per dag. Så tränar han och rör sig som de i två veckor, fast utan att äta så skulle det ju gå. Inte särskilt rimligt i min mening. Sen kan han ju "dopa" sig lite genom att trycka i sig nån liter vatten innan invägningen innan start. Men det är ju fusk!
Läs inlägget igen så förstår du vad han menar.Martiiin sa:...........................Tomtefar sa:Ett kilo fett motsvarar väl ca 7000 kalorier om jag inte har fel för mig.
Magnus Samuelsson och Gunde Svan kan kan/kunde få i sig ca 8000 kalorier per dag. Så tränar han och rör sig som de i två veckor, fast utan att äta så skulle det ju gå. Inte särskilt rimligt i min mening. Sen kan han ju "dopa" sig lite genom att trycka i sig nån liter vatten innan invägningen innan start. Men det är ju fusk!
nja, har inte vart någon vinter iårHjalle_S sa:vinterkräksjuka?
jag har haft de i år.ofc-my-horse sa:nja, har inte vart någon vinter iårHjalle_S sa:vinterkräksjuka?![]()
Han måste dock fortfarande äta för att kunna gå neri vikt; när kroppen inte får i sig mat ställer den in sig på svält och drar därför ner på förbränningen och det blir omvänd effekt (alltså han blir tjockare) och eftersom han bara har 15 dagar på sig kommer det sätta stopp för hans ondskefulla planer. Iofs kanske han tapapr som fan sen efter detta, jag menar kolla på de svältande barnen i afrika. Någon som vet hur lång tid det går innan kroppen börjar "käka" fettet på kroppen?Bjurlid sa:Läs inlägget igen så förstår du vad han menar.Martiiin sa:...........................Tomtefar sa:Ett kilo fett motsvarar väl ca 7000 kalorier om jag inte har fel för mig.
Ja, man kan gå ner så mycket på så kort tid, men man kommer inte må bra varken fysiskt heller psykiskt. Och han kommer antagligen gå upp lika mycket sen när han börjar äta och dricka normalt igen.
Ja kroppen kommer dra ner på förbränningen, men om han fortfarande rör på sig och svälter sig så kommer han bryta ner musklerna och fettet på kroppen, för kroppen behöver alltid energi. Och det är därför han kommer gå upp igen när han äter normalt sen igen för kroppen tar tillvara på precis all näring då.Robbott sa:Han måste dock fortfarande äta för att kunna gå neri vikt; när kroppen inte får i sig mat ställer den in sig på svält och drar därför ner på förbränningen och det blir omvänd effekt (alltså han blir tjockare) och eftersom han bara har 15 dagar på sig kommer det sätta stopp för hans ondskefulla planer. Iofs kanske han tapapr som fan sen efter detta, jag menar kolla på de svältande barnen i afrika. Någon som vet hur lång tid det går innan kroppen börjar "käka" fettet på kroppen?Bjurlid sa:Läs inlägget igen så förstår du vad han menar.Martiiin sa:...........................
Ja, man kan gå ner så mycket på så kort tid, men man kommer inte må bra varken fysiskt heller psykiskt. Och han kommer antagligen gå upp lika mycket sen när han börjar äta och dricka normalt igen.