Är det nån som vet vad det heter?

Hej_Emma

Medlem
En dag höll jag på att tönta mig ordentligt.. och eftersom jag inte kunde raila satte jag mig på den istället. Alltså, åkte med skidorna på varsin sida av railet. Jag kan ju inte vara den första som har gjort detta. Det är nog det fulaste nåt man kan göra, men heter det något?

no family heter det alladall som man gör det med skateboard...
borde heta samma sak med skider tycker man...

Typ dog du och slog i pungen ?? lr ukte du bara mot Railen och sen satte dej på den och åkte ?

hahahaaa! de va skit gulligt jag såg det när hon gjorde det!!! och va jag vet så slår inte tjejer pungen!!! hahahaa, inte sin egen iaf!!! och hon satte sig kontrolerat!!! en annan kompis som var med han var ungefär lika bra på att raila han gjorde likadant fast la sig på railet typ "lazyboy" yeahh!!! jag tycker att alla som läser de här ska börja kalla det, "att göra en emma" istället för typ no family!

All credd to u!!!

haha
idag har vi alltså uppfunnit ett nytt ord för en ny rail.
Transsexual
om det är många som testar den kommer vi nog få träffa på ett antal...ja, vad ska man säja?...ManWemen

Jag kör mest snowboard men ja skulle endå kalla det tricket " Buttslide " har själv gjort det av mistag en gång . =D

hur kan man få benen på varsin sida om railet om man kör bräda? =)
snacka om mjuk bräda, eller knäckt hehe
gjorde en nofamily för nån vecka sen...men man sätter instinktivt ner händerna på railet och tar emot smällen med dom =)

men ja gjorde en boardslide och sen rammla ja då satte jag mig knäppte upp ena bindningen =P
sen gled ja på röven ner för resten .. =D

jag drog en ida!..har fortfarande jävligt ont!.. de väl väll ungefär 7 timmar sen..

OK, ska förklara att jag är en TJEJ. Så jag överlevde utan smärta...
Assgrind är vad vi kallade det för..

va i det otroliga skidområdet ombergsliden i onsdags. då tänkte jag raila lite men räckena var ju helt obehandlade, så de nöp ganska rejält. de var väldigt nära att jag gjorde en assgrind men detta är inget att rekomendera hör de med något mellan benen.

skii or die//simon

Tillbaka
Topp