Är det verkligen anon majestic?

Imouse

Ny medlem
Är det verkligen anon majestic?
Tjenare,

Har försökt hitta dessa glasögon utan framgång och börjar tvivla på att det verkligen är ett par anon majestic... då jag inte hittar just denna färg (för de är väl bruna?)

BURAMAJBLK_1.jpg


Eller är det majestic trots allt ?
 
Är det verkligen anon majestic?
Ser ut som majestetic. Lite rundare nedtill och annorlunda gogglesspännen i jämförelse med figment modellen.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp