är detta en park-bräda?

Millz0r

Ny medlem
är detta en park-bräda?
Tjenare!!

Har en kompis som är intresserad av att sälja sin snowboard!
Han har en bataleon ltd smile edition. Är detta en freestyle bräda?

är detta en park-bräda?
kan du typ skicka länk ellr något?

Senast ändrad:
är detta en park-bräda?
Yes, freestyle bräda, en 09 evil twin bara att den är helt gul med svarta ögon och mun istället för svart och gul. Evil twinen är ju en parkboard men den är ändå midstiff. jag blev lite förvånad över hur stiff den var...

är detta en park-bräda?
Oscars bräda? Isf är det min gamla. Grymt go men håller med Coldis om att den var riktigt stiff för en parkbräda.

är detta en park-bräda?
Thomsson sa:
Oscars bräda? Isf är det min gamla. Grymt go men håller med Coldis om att den var riktigt stiff för en parkbräda.
Exakt, det är oskars! Frågan är då om den kanske är en aning stor? är runt 172CM och väger 73kg.
Och vad menar du med stiff? :p

tack på förhand!

är detta en park-bräda?
Millz0r sa:
Thomsson sa:
Exakt, det är oskars! Frågan är då om den kanske är en aning stor? är runt 172CM och väger 73kg.

tack på förhand!
Med stiff menar man att den är hård(svårt att böja den).
Vet inte hur lång den är så ja kan inte svara på den andra frågan.

är detta en park-bräda?
Good 2 know!
Klantigt av mig att inte skriva det...152-154cm är brädan. Eftersom att den är relativt stiff så kanske den är aningen lång, inte sant? då jag bara väger 73kg.

är detta en park-bräda?
snow_flake sa:
Millz0r sa:
Thomsson sa:

tack på förhand!
Med stiff menar man att den är hård(svårt att böja den).
Vet inte hur lång den är så ja kan inte svara på den andra frågan.
Good 2 know!
Klantigt av mig att inte skriva det...152-154cm är brädan. Eftersom att den är relativt stiff så kanske den är aningen lång, inte sant? då jag bara väger 73kg

är detta en park-bräda?
Nu har jag inte åkt på den men det finns ju andra som gjort här...
Längden tycker jag är okej men det är ju inte några problem att gå ner lite i längd heller.
Sen beror det ju på om du vill ha en hård eller mjuk bräda.
Men om din kompis har den så är det väll bara att prova den och se om du gillar den.

är detta en park-bräda?
Din bräda är antingen 151 eller 155, Evil Twin finns inte i 152-154 (förutom årets nya version som finns i 154), så det kan vara bra att kolla upp längden först ;) rätt stor skillnad på en 151 och en 155. Längden brukar stå på sidewallen och under den lilla loggan på tailen.

är detta en park-bräda?
finns två versioner av ET numera, classic och 2011 shape. den senare av dom har flex 5-3-5 ,medans classic har 6-4-6. kolla på deras hemsida . jag har också gjort en recension på den nya shapen förra våren. sök på batazion så hittar du någ tråden. gillar personligen den nya mycket bättre. åkt på ET i 5 år.

är detta en park-bräda?
Den brädan är 155.

En grym bräda som lämpar sig för mer allroundåkning skulle jag säga.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp