David_Kvart
Medlem
Är du i AUSTRALIEN?
Jag vill komma i kontakt med människor som är i Australien under hösten 2003 som jobbar eller studerar på en skidort för programmet Cosmominds räkning. www.cosmomind.com
Är du där, eller känner ngn svensk, dansk eller finsk person som är där så tveka inte att höra av dig!
Mvh David Kvart
Är du där, eller känner ngn svensk, dansk eller finsk person som är där så tveka inte att höra av dig!
Mvh David Kvart