är focus exist -03 något att ha?

TYpe-A

Ny medlem
jag funderar på att köpa en dirt hoj och nu undrar jag om focus exist -03 är något att ha, och hur mycket är det värt att betala för en sådan.

mvh Tim

Vet inte vad det är för delar på 03orna men på 05-orna så äre väl hyfsade delar. Ingen höjdar gaffel osv. Men ett par ganska bra hydraliska skivbromsar. jag skulle ge ca 8 tusen kanske för den ny.

dern jag ska köpa är en begagnad o3:a med rox shox judy tt gaffel tror ja, sen är det shimano deore växlar, 24st, bromsar är magura hydraliska, däcken är contenital, priset för den är 5500kr beg. ny priset var 9000kr

Om du kör Dirt så tycker jag att du åtminståne byter framgaffel eller kollar på en annan cykel.

Asså vad menar du med dirt.. När jag menar dirt så menar jag feta hopp osv. Det håller inte en Scott Voltage för. Köp en Begagnad Cykel iaf. Typ en Kona Scrap eller nå. Fast om du bara ska hålla på o små hoppa så funkar Focusen och Scotten bra..

ja är nybörjare bör jag tillägga, det ja menar med dirt är att man håller på och bonnie jumpar,stegrar, gör stoppies och hoppar.

Tillbaka
Topp