Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Är det någon som fattar hur Jon Olsson kan byta från oakley till JL???? Han är fan dummare än vad han ser ut! det var allt jag ville säja för den här gången!!!!
håller med thullan. tjatigt med denna diskussion. men kläderna är ju sjukt snygga..dom är färgstarka, skönt sydda, bra material, det finns ju inget som talar emot bytet till jlindeberg.
Han e ju förmodligen tio gånger smartare än vad du är. Jag tror inte att du lever på att åka skidor o göra det det vill o samtidigt tjäna miljoners..... Avundsjuk eller?
Håller helt och hållet med dig Jibberiz, hur fan kan han byta till ett jälva snobbmärke som JL, oakley gör ju mycket skönare kläder med mycket mer stil.
carled: nja, billigt skulle jag inte vilja påstå. HM är billigt. men JL ligger väl på samma nivå som dom "coola" märkena DC, Billabong, Quiksilver, etc... Dvs priset för en hoodie är på 800-900 kr.
om kidsen i förorterna glider i dom kläderna så är det rea eller outlet. eller 4-5 veckopengar på överkroppen.
JL är inget snobbmärke längre... Åk ut till Stockholmsförorterna och gå in på en kebabrestaurant, vad ser du, 14 kidz med JL luvtröjar med ett stort blank JL på bröstet... DÄr har du anledningen till varför det inte e snobbigt...Det är ju bra mycekt coolare och gå emot Oakleyströmmen med deras svarta hängiga kläder genom att byta till JL och vara ensam med att åka omkring i mer figursydda färgglada kläder... Fett med karma till Jon för att gå egna vägar!!!