Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hasse_Lindborg sa:Nej..
Här beviset:
Fan va vackert. Det finns hopp om ungdomen.
Som jag ogillar data med bara %... Det måste tillföras absoluta tal för att kunna anges om antalet ökar eller minskar.erik_lagg sa:Fint med data!
Slutsats; sjönk kraftigt fram till 2006 sedan marginell trend neråt. Klipper man in detta i excel och gör en exponentiell trendkurva ser man att det kommer understiga 5% om 7 år. En högst osäker förutsägelse kan tilläggas: trenden kanske har planat ut. Dessutom är framtiden inte speciellt förutsägbar.
Redigerat; just det "om 7 år" är redan 2019: data var ju några år gamla. Så 5% om tre år - 2019...
Är benägen att hålla med =)Schneebrett sa:Bara i trendängsliga Sverige
Det skulle ju vara lite roligt, jag hade långtgående planer på att prova alpinbräda och hardboots för en 10 år sedan eller så...men i slutändan vart det en burton un:inc med några sjukt mjuka bindningar pga en plötslig ingivelse att "park vore nice att åka"(till saken hör att jag aldrig öht tyckt om att hoppa och latja, men nåja köptes gjorde detvictoringemar sa:Kanske kommer en alpinbräde-revival i Sverige snart med tanke på just förhållandena? Kul med lite hardboots och tighta outfits!![]()
Jag tror på freestylebräda med hardboots. Det var någon nisse som la ut en youtube på det för något år sedan och det såg grymt ut!victoringemar sa:Kanske kommer en alpinbräde-revival i Sverige snart med tanke på just förhållandena? Kul med lite hardboots och tighta outfits!![]()
Kan vara hipstercarvingens nästa nivå! Så om 5 säsonger kommer folk komma in på valfri stor butikskedja och fråga om "sånadära hardboots" till brädaKaskar sa:Jag tror på freestylebräda med hardboots. Det var någon nisse som la ut en youtube på det för något år sedan och det såg grymt ut!victoringemar sa:Kanske kommer en alpinbräde-revival i Sverige snart med tanke på just förhållandena? Kul med lite hardboots och tighta outfits!![]()
Roligt då kanske man är inne och cool i backen snartvictoringemar sa:Kanske kommer en alpinbräde-revival i Sverige snart med tanke på just förhållandena? Kul med lite hardboots och tighta outfits!![]()
King! Har precis provat att vålda i ett par telispjäxor på en alpin bräda så det ska provåkas snarast innan jag gör någon större investering...Pudersnorkel sa:Roligt då kanske man är inne och cool i backen snartvictoringemar sa:Kanske kommer en alpinbräde-revival i Sverige snart med tanke på just förhållandena? Kul med lite hardboots och tighta outfits!![]()
Har nyss fått hem Alpinbräda och harboots hemklickat från Blue-tomato
![]()
Du behöver inte känna dig utanför! Jag vet hur det är då jag åker Telemark. Hahaha..Pudersnorkel sa:Roligt då kanske man är inne och cool i backen snartvictoringemar sa:Kanske kommer en alpinbräde-revival i Sverige snart med tanke på just förhållandena? Kul med lite hardboots och tighta outfits!![]()
Har nyss fått hem Alpinbräda och hardboots hemklickat från Blue-tomato
![]()
Synoptik?Calleda sa:såg ingen större andel i Alperna, kanske 5% brädåkare varav två st finnar !