åre, 2 januari

åre, 2 januari
Om du inte redan har märkt det så är det fortfarande snöfritt i princip hela landet, så det är ingen som kommer ha en aning om hur det kommer se ut om en månad.

åre, 2 januari
lucaskarlsson sa:
Utter sa:
Om du inte redan har märkt det så är det fortfarande snöfritt i princip hela landet, så det är ingen som kommer ha en aning om hur det kommer se ut om en månad.
va snackar du om? det har snöat mycket i åre, idag snöa de som fan!
Mycket i Åre?
Låg ca 40cm på toppen av skutan i mitten av Oktober, Mitten av November var allt borta igen.
Snöar som fan?

I Undersåker har vi fått ca 10cm. Det är inte speciellt mycket.

åre, 2 januari
JoakimS sa:
PapaAndy sa:
hej jag tänkte köpa lite aktier i Saab, kommer jag bli rik på det 2 januari?
blir svårt, saab är inte börsnoterat.
Står inte SAAB för: Svenska Aeroplan AB....AB som i aktiebolag?
eller numera Swedish Automobil AB.

Men som svar på orginalfrågan: Svårt att säga. skulle tro att Skistar prioriterar backarna nu eftersom snögarantin sätts in den 9 dec och dom har testarhelg snart också. Förra säsongen var det ju perfekta förhållanden för att spruta snö så då var parken igång tidigt som attan men i år blir det nog svårt.
Följ parkbloggen på skistars hemsida.

Senast ändrad:
åre, 2 januari
Kula82 sa:
JoakimS sa:
PapaAndy sa:
hej jag tänkte köpa lite aktier i Saab, kommer jag bli rik på det 2 januari?
blir svårt, saab är inte börsnoterat.
Står inte SAAB för: Svenska Aeroplan AB....AB som i aktiebolag?
eller numera Swedish Automobil AB.

Men som svar på orginalfrågan: Svårt att säga. skulle tro att Skistar prioriterar backarna nu eftersom snögarantin sätts in den 9 dec och dom har testarhelg snart också. Förra säsongen var det ju perfekta förhållanden för att spruta snö så då var parken igång tidigt som attan men i år blir det nog svårt.
Följ parkbloggen på skistars hemsida.
ett aktiebolag måste inte vara börsnoterat?

åre, 2 januari
som sagt kolla bloggen. där står att dom komemr ställa ut en rail arena under testhelgen och möjligen ett litet hopp.. skulle väl tro att den står kvar ett tag om dom inte lyckas fixa bräcke.

följ bloggen. bättre det än att du ska lyssna på oss som bara spekulerar. gå direkt till källan du vet.

Jag visste inte det där med Aktiebolag.. man lär sig nåt nytt varje dag. Tack!

Tillbaka
Topp