Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
blir svårt, saab är inte börsnoterat.PapaAndy sa:hej jag tänkte köpa lite aktier i Saab, kommer jag bli rik på det 2 januari?
va snackar du om? det har snöat mycket i åre, idag snöa de som fan!Utter sa:Om du inte redan har märkt det så är det fortfarande snöfritt i princip hela landet, så det är ingen som kommer ha en aning om hur det kommer se ut om en månad.
Mycket i Åre?lucaskarlsson sa:va snackar du om? det har snöat mycket i åre, idag snöa de som fan!Utter sa:Om du inte redan har märkt det så är det fortfarande snöfritt i princip hela landet, så det är ingen som kommer ha en aning om hur det kommer se ut om en månad.
Står inte SAAB för: Svenska Aeroplan AB....AB som i aktiebolag?JoakimS sa:blir svårt, saab är inte börsnoterat.PapaAndy sa:hej jag tänkte köpa lite aktier i Saab, kommer jag bli rik på det 2 januari?
ett aktiebolag måste inte vara börsnoterat?Kula82 sa:Står inte SAAB för: Svenska Aeroplan AB....AB som i aktiebolag?JoakimS sa:blir svårt, saab är inte börsnoterat.PapaAndy sa:hej jag tänkte köpa lite aktier i Saab, kommer jag bli rik på det 2 januari?
eller numera Swedish Automobil AB.
Men som svar på orginalfrågan: Svårt att säga. skulle tro att Skistar prioriterar backarna nu eftersom snögarantin sätts in den 9 dec och dom har testarhelg snart också. Förra säsongen var det ju perfekta förhållanden för att spruta snö så då var parken igång tidigt som attan men i år blir det nog svårt.
Följ parkbloggen på skistars hemsida.