ÅRE Boende finns.

PumpaPowder

Ny medlem
ÅRE Boende finns.
Hej.

Har en lägenhet mitt i Åre
from. 29/12.

För tillfället så är vi två killar som delar på lägenheten men det finns sängar för minst två till.
Stannar över nyår. Kanske längre vi får se.


Ha ré bra så länge, så hörs vi...
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp