åre eller inte åre

havreboll

Aktiv medlem
åre eller inte åre
har fått diagnosen inflamation i de grövre benhinnorna och blivit satt på vila och zon salva. ska till åre nu på söndag och har behandlat ett par dagar. läkaren sa inte att jag inte borde åka till åre men undrar om jag kanske förvärrar det hela och att det blir permanent.
känns redan bättre i benet men undrar om någon vet om man borde tex åka snowboard som inte trycker på samma sätt eller vad man bör göra

åre eller inte åre
men ta liggunderlag (10cmläng & 5cm bred).. skär ut i mitten av det , så självabenet får plats, sen äre bara spänna på med pjäxan och köra... så har jag gjort när jag har haft ont :)

åre eller inte åre
jaa åk dit förfan, bli sjukt kul! Palovaaras tips låter rätt skönt, sök i forumet så finns det en miljon tips till!

åre eller inte åre
Lägg skummgummi i pjäxa-lästen (heter det så), då blir det mjukare, raka benen på stället där det trycker (låter sjukt men funkar alldeles utmärkt.)

åre eller inte åre
har testat dom där liggunderlagen och rakning men det enda som händer är att jag ser bögig ut och blir helt blöt av svett. aja får väl åka upp å testa, vill bara inte få typ kronisk inflamation eller vad det heter

åre eller inte åre
men asså, om du svettas med liggunderlag så måste du ha otroligt många strumpor eller långfillingar?

Tillbaka
Topp