åre i påsk

M4lin

Ny medlem
åre i påsk
någon som ska till åre på påsklovet, isånnafall, vet nån om det lär bli bra åkning?
hur brukar det vara där på påsklovet?

åre i påsk
och ÖREBROARE!! iaf 5 st =)

ja tycker som U1 de är skönt me mosig snö när man kör park men knaske inte för atta puderluder.. vilket jag tycker är jävligt kul de me..

åre i påsk
ill be there, de blir sorbe snö och åkning i långärmad tshirt, feta hopp och massor av coola grejjer. de blir soft helt enkelt:D..

åre i påsk
Hur tror ni att stonevalley parken kommer att vara ? den ligger väll högt upp i duved va jag har fattat de som ? de vore soft om den är bra , ska nämligen bo precis vid liften i duved..

åre i påsk
m de är najs..

någon mer som ska bo i Duved? hur tätt går bussarna mellan Åre och duved och hur länge på kvällen går dom ?

åre i påsk
alwaysCrash sa:
Hur tror ni att stonevalley parken kommer att vara ? den ligger väll högt upp i duved va jag har fattat de som ? de vore soft om den är bra , ska nämligen bo precis vid liften i duved..
Stonevalley parken ligger i Stendalen i Åre högzon (mittemellan Ullådalen och Tväråvalvet)

åre i påsk
Storlien sa:
alwaysCrash sa:
Stonevalley parken ligger i Stendalen i Åre högzon (mittemellan Ullådalen och Tväråvalvet)
aha.. fan jag som fått för mig av nån anledning att de låg i duved.. aja skitsamma..

tack

tack för busstidtabellen oxå..

åre i påsk
Det är ingen park längre i stendalen. Där hoppen var är det bara snöhögar kvar. Dem har inte stasat på den i år för att ha bräcke hundraprocentig.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp