Stonevalley parken ligger i Stendalen i Åre högzon (mittemellan Ullådalen och Tväråvalvet)alwaysCrash sa:Hur tror ni att stonevalley parken kommer att vara ? den ligger väll högt upp i duved va jag har fattat de som ? de vore soft om den är bra , ska nämligen bo precis vid liften i duved..
Busstidtabell:alwaysCrash sa:m de är najs..
någon mer som ska bo i Duved? hur tätt går bussarna mellan Åre och duved och hur länge på kvällen går dom ?
aha.. fan jag som fått för mig av nån anledning att de låg i duved.. aja skitsamma..Storlien sa:Stonevalley parken ligger i Stendalen i Åre högzon (mittemellan Ullådalen och Tväråvalvet)alwaysCrash sa:Hur tror ni att stonevalley parken kommer att vara ? den ligger väll högt upp i duved va jag har fattat de som ? de vore soft om den är bra , ska nämligen bo precis vid liften i duved..
jag köpte nya stavar idag, ! stolt..osst sa:v.15 i be there utan stavar hela vecka, säj tjena till mej i backen om ni ser mej!
lugn nuM4lin sa:Amen gyy va najs då. hoppas på bra väder då. vilket e troligt att det säkert inte blir
tack, förstod att de va där nånstans men såg de inte på kartan =)Storlien sa:[url]http://img88.imageshack.us/img88/1024/namnlspiststenko8.gif[/url]alwaysCrash sa:varför hittar inte jag stendalen på pistkartan över åre?