åre över nyår 1pers

Ski_marre

Ny medlem
åre över nyår 1pers
Tja.. min kompis fick ett jävla sug efter att hänga med mig och ett annat gäng. tyvär fyller vi boendet. Men han är desperat och sover i bilen om de behövs. Slänger ut en annons på vägnar av min desperata kompis!

han är 22, polare sen dagis så jag går i god för honom.

åre över nyår 1pers
jo de tänkte ju jag med. Boendet är avsett 6pers å vi är 6.. frågade kompisen som bokat skiten om de va OK trots att de inte va tillåtet. Å de va lugnt för han.. så han ringde ju upp den dummern å frågade om de gick å va 7. Självklart nekade dom i luren. Så om man kunde hållit sig "under radarn" då så kanske de inte är så troligt längre med tanke på att boendet uppgavs? Vet inte hur nojjiga dom är altså? Fan de blir bortamatch å blir alla som bor där utslängde pga ac en övernattning?

Böter eller utkasning om man blir påkommen?
Chansen är väl minimal men OM man har max otur å de blir koll?

åre över nyår 1pers
Ääh, låt han sova på soffan. Lär ju knappast vara så att dom går ut och knackar på i varje stuga...

Lite dumt att ringa och fråga också :P

Men tror inte att det är någon större risk att ni blir påkomna, och om någon kommer och knackar på är det bara att någon springer ut genom ett fönster eller något sånt.

åre över nyår 1pers
Om dom knackar på så har han tagit en öl förmycket och somnat på soffan? Tror inte dom bryr sig alls. Så länge dom drar in pengar på personen som sover där "Olagligt" så bryr dom sig nog inte.

åre över nyår 1pers
Fan ta med han ändå! vi var 12 pers i en 10 manna stuga en gång. Det är ju fan inga problem. Han kan ta med sig sovsäck och uppblåsbar madrass...

åre över nyår 1pers
hehe.. misstänkte att jag skulle få såna här svar. Tyvär står inte jag för boendet isf hade jag gett fan men känns dumt att tvinga på en gammal kompis de om han verkligen inte vill. Får övertala.. hjälper ju om de finns 2 sidor med för-många-än-tillåtet-övernattnigs-historier som han kan läsa :D

Tillbaka
Topp