Åre report

freeride_nu

Aktiv medlem
Åre report
Ville bara säga att Åre nu kan anses som fullt åkbart trots att högzon är stängd fortfarande. Kom hem därifrån igår(14/1) efter en veckas grym åkning. Bra med snö och inte en enda sekunds kö i lifterna. Det går utmärkt att knalla upp i högzon och åka ravin eller bäckfåra ner. Lavinrisk 2 gällde i onsdags. Kraftig inversion gav molnigt i byn, men kristallklart på skutan. Om ni inte orkar vänta så är det alltså bara att åka dit redan nu.
Mvh, Danne Göteborg

Åre report
Hmm. Va bra... nu vet jag, hade tänkt att åka dit nu i helgen, fast jag kom inte fram till växeln till bokningen så det får nog bli nästa helg, och det är nog lika bra det, för det snöar nu, i alla fall här i härjedals fjällen. Kan säga att det är perfekt även här i Härjedalen. Sen kan jag även berätta att Jesper Rönnbäck och deras lilla team är här på skalet nu i helgen, de har varit här sen i torsdags fast de åker väll hem nu snart.

Åre report
Jo men när man pluggar till civilekonom på handels så har man nog inte lika mycket tid som om man inte gör det! Det är ju klart att några skiddagar får han väl!

Snödjup

Tillbaka
Topp