Åre resa?

Parkour

Ny medlem
Åre resa?
Hallå!

Har sökt och sökt och hittat en del svar men tänkte göra en tråd med mina frågor så jag får allt sammlat o bekräftat :).

Tänkte dra upp till Åre 06 sesången Jan,feb,mars där någonstanns. Så ja undrar bara.. -
v

Bästa resebolag?
Bra hotell nära liftarna i normalt pris?
Bästa veckan om man vill satsa på skön snö o mycke folk kan gärna va lite kallt?
Ca pris?

Första gången för mig i Åre =)

Tacksamm för svar

//Parkour

Åre resa?
vecka 3, 4 och 5 är de studentveckor, eller "Campus skiweek" som dom kallar de..
är nog rätt kallt.. men de är billigt.. kostar 1395:- inkl boende, liftkort frukost och lunch. men du får ta dig dit själv..

www.campus.se/skiweek <-- där har du en länk

Åre resa?
ooh, tycker iof att sista veckorna gungar ganska bra =)...fast, då får man ju stå ut med goggelbrännan också! =)

Åre resa?
några veckor innan påsk brukar det va sjukt go snö.. har man tur kan man få en jävla massa lösnö också... men vill påstå att man nästan alltid kan hitta lösnö i åre.. om man åker på rätt ställen och om det inte har regnat :P

Åre resa?
sen är de e nfördel om man gillar o pumpa orörd puder med åker mest park som sagt =) och joo de kan vara för moddigt =) ska inte vara någon puckelpist i parken

Åre resa?
Åk med skistar till åre. dom ordnar bussresor, flygresor, tågresor mm och boende och liftkort.
ett bra ställe att bo är nya lundsgården som ligger precis vid olympialiften.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp