Åre Ski Lodge ?

TheJo

Ny medlem
Åre Ski Lodge ?
Jag och en polare tänkte åka upp en sväng, antingen sportlov eller påsklov (j***a skola :P)
Nu är det så att vi bara är 18, det alternativ vi hittat är Åre Ski Lodge.
Så undrar:

Är det kul / nice ställe att bo på?
Någon som bott där?
Mycket ungt folk som bor där eftersom de har 18årsgräns?
Finns det något annat alternativ?

//J-O

Åre Ski Lodge ?
Ski Lodge är klockrent att bo på! Bodde själv där ett par veckor efter att vi blivit utsparkade från bostaden av anledningar jag inte tänker gå in på nu.. Men iaf, lite halvrisig frukost med det viktigaste och en skön halvalkad snubbe som skötte stället. Till ett billigt pris. Perfekt mao för någon som vill bo billigt med likasinnade skidåkare/festprissar.

Åre Ski Lodge ?
are skilodge har bytt agare ganska nyligen sa det ar inte samma gammla skona gubbe som skoter stallet. men det ar fortfarande grymt att bo pa. fukosten ar battre och priset ar lite forhandlingsbart. det brukar vara en hel del lost yngre folk som bor dar och nej det finns inte sa mycke andra alternativ. jag tror att dom ska bygga ut i vinter, men det borde inte gora sa stor skillnad.

Åre Ski Lodge ?
Okey, låter ju helt ok de. Man åker ju inte dit för att sova heller... Finns det en micro så kan man ju fixa till de man ju till ordentlig frukost: Havregrynsgröt + Äppelmos.

Mer erfarenheter ?

Åre Ski Lodge ?
Lodgen är ju grym... När vi var där så var det en familj som skötte stället... Grym frukost och toktrevliga människor. OK, de andra stockholmarna som var där ställde nog inte fötterna i backen, men när ägarna fattade att vi var riktiga skidåkare var de jättetrevliga... Vi fick t.o.m. låna lite lavingrejer då alla inte hade. Tummen upp!

Åre Ski Lodge ?
Bodde på Åre Skid Lodge en natt 2005 =) och fan vad mysigt det var! Supernice service, stora sköna sängar, nytt kök och en väldans fin tv! Ett stort plus till den supernice personalen/familjen som har det! Dom är supernice!=)

Boka det är mitt svar!

//Fia

Åre Ski Lodge ?
Är själv inne på SkiLodge för vintern. Står dock inga priser på hemsidan.. någon som vet vad en vecka kostar ungefär i vinter?

Tillbaka
Topp