Åre - Sveriges bästa skidort

skier1231

Ny medlem
Tjenare!

Jag undrar hur läget är för närvarande i Åre då jag ska dit till helgen. Kommentera gärna en länk med en film från Åre som uppladdades nyligen eller ladda gärna upp bilder. Jag såg en riktig schysst rulle från Åre som filmades i år så kolla gärna och skriv om läget är detsamma nu som då.

Video:

Tjena jag är i Åre nu och förhållandena är ganska bra, de kunde varit bättre. Schysst video och kul att du ska till SVERIGES BÄSTA SKIDORT haha.

Måste vara en väldigt välproducerad video om dom lyckats filma materialet och ladda upp det på samma dag för att claima "in the beginning of 2016" :D

Vi har haft lite plus dom senaste 3 dagarna vilket funkar för mig som är sjuk hemma ... men har tagit några åk och pudret som kom förra veckan är helt borta då allt har smällt och sen lite regn på det så gör det att pisten är väl helt okej men offpisten är bara ett göttigt baslager med skare.

linder sa:
Måste vara en väldigt välproducerad video om dom lyckats filma materialet och ladda upp det på samma dag för att claima "in the beginning of 2016" :D

Vi har haft lite plus dom senaste 3 dagarna vilket funkar för mig som är sjuk hemma ... men har tagit några åk och pudret som kom förra veckan är helt borta då allt har smällt och sen lite regn på det så gör det att pisten är väl helt okej men offpisten är bara ett göttigt baslager med skare.
Haha sant!

Snödjup

Tillbaka
Topp