Åre v.3

s0etast

Ny medlem
Åre v.3
Hej :)
Undrar bara om det är några härifrån som ska till åre v.3? Själv ska jag och 4 kompisar åka åre-tåget från göteborg lördag v.2 :)

Åre v.3
Vi är ett bra blandat gäng studenter på 8st som åker nattåget från Göteborg den 13. Vi ska bo vid VM8:an. Kan ni lära våra kvinnliga vänner att festa?

Åre v.3
Hej!

Lånar tråden lite..

Ska också åka upp till Åre v. 3.
Kan man få en lägesrapport?
Funderar på vilka skidor man ska ta med sig. Vad tror ni, är det värt att ta med off pist-skidorna? Finns det bra off pist i nuläget? Eller är det bättre att köra ett par parklagg med bra skär?

Funderade på att ta med bägge, men finns det ingen ok off pist-åkning känns det aningen överarbetat...

Ha det bra =)

Åre v.3
Jag flyger upp på torsdag nu i veckan, och möter upp ca 8 vänner som åker upp tidigare, hoppas på bra väder och mycket snö =)

Åre v.3
ska nog upp på freda.. men ni kommer antagligen bara se mig korta stunder när ja svishar förbi.. om ingen trevlig jänta vill bjuda mig på middag såklart.. haha;)
om nån av er kör ifrån mig och kommer fram till mig så kan ni få en liten puss..(har grön jacka, lätt att känna igen) helst tjejer men eftersom jag anser detta högst osannolikt , att någon kör ifrån mig alltså, så gäller det killar också..

EDIT: Det räknas inte om man har fartdräkt

er vän!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp