Åretruntsnö i Göteborg, var?

JonasHKSUSA

Ny medlem
Hej någon som har koll på fler ishallar som har snön utanför hallen, såg till min besvikelse att Frölundaborg inte kastar ut sin snö längre och att Heden har sin snö innanför området -.-,

så någon som har idé eller vet?

Utanför hallen som ligger nära Rambergsvallen brukar det ligga en del snö. Vid ishallen i Kortedala såg jag en riktigt stor hög för ett tag sedan.

kom gärna och shredda med oss vid vallhamra ishall i partille!

14871

Senast ändrad:
JonasHKSUSA sa:
Vad är det ja hör :D, vilka dagar brukar ni vara där / är det alltid bra med snöåtgång? :)
det beror på vädret, har det regnat några dagar är det ofta shledet där men är det bara kyligt och upphåll så ligger det massor med snö :) vi är nästan alltid där (iaf någon av oss). lägg till någon av oss på facebook så löser det sig

Twelvee sa:
JonasHKSUSA sa:
Vad är det ja hör :D, vilka dagar brukar ni vara där / är det alltid bra med snöåtgång? :)
det beror på vädret, har det regnat några dagar är det ofta shledet där men är det bara kyligt och upphåll så ligger det massor med snö :) vi är nästan alltid där (iaf någon av oss). lägg till någon av oss på facebook så löser det sig
och vilka är ni?
I tell U!

alexander purje(kan bara finnas en på ´facebook med detta namn? )
Gustav Ågren (det är jag)
Viktor Larsson
anton krouthen
sen finns det många fler du kan lägga till!

sen blir du taggad i medlemsbilden där allt som har o göra med snowboard & skidor skrivs! 550 inlägg so far!

Hehe aight!, är dock inte så jävla bra om man säger så, men de e iofs därför ja vill starta säsongen tidigt :D

Jag addadar på FB!

Tillbaka
Topp