Årets After-ski låt?

Smogen

Medlem
Årets After-ski låt?
Vem skall få skidvärldens mest eftertraktade musikpris?

Freerides eminenta panel inbjudes härmed att utse årets bästa after-ski-dänga. Förra årets låt Antonio feat. Sandra skall ner från tronen och nya förmågor skall se dagens ljus.

Nå?

/ H

Årets After-ski låt?
Jag tror på Stalaktiten & Mirjam - Ortodox Lådbil. Den har legat och smygit lite ett tag och väntar bara på att bli upphittad på
After-Ski scenen. Det är mitt hetaste tips

Årets After-ski låt?
Självklart Anton aus tirol med dj ötzi. det måste vara en av de mest spelade låtarna på österrikes afterski.

Årets After-ski låt?
Men snälla någon. Det finns inte någon ultimat after-ski sång. (Nu sitter all aoch säger; Visst fan gör det det!) Så här ligger det till. (Det har nästan stått i Illustrerad Vetenskap! Bara nästan) Det finns en ultimat after-ski sångkategori. Jag tror, hoppas iaf, att alla håller med mig när jag säger att den ultimata after-ski sång kategorin är Schalgersånger. Skisamma om det är tyska, österrikiska, norksa franska eller svenska. Nog fan står alla och sjunger med, oavsätt om man kan texten eller inte. (Är iof inte säker på alkoholen inverkan på det sisstanämda). Men när ett bra afterskiband river loss en gammal schalgerdängga, då är det inge många ögon som är torra. Det är Nirvana för en after-ski älskare!

Länge leve Roger Pundare och han röda tuppkamm! / brandt

Årets After-ski låt?
...annars har juh Eddi gjort en annan fin låt, "Knulla en get i röven"...

Live and let die!

/Anders

Tillbaka
Topp