Årets Citat! - fyll på!

Årets Citat! - fyll på!
"Den var ganska svår å hänga med i och jag fattade inte så mkt vad som hände, men den får ändå en femma"

En i min klass ger en recension av Vanilla Sky.

Årets Citat! - fyll på!
Såå jälva skönt tråd. Här har ni ett utdrag från en liten diskution mellan några stora skidåkare. Vi har vikingarna o tacka killar. !

Dumont: You know all the best chicks in this world are in Sweden

Steele: Yeah, you can say that again.

Dumont: The Vikings went out and stole all the nicest girls in the world and brought them back to Norway and Sweden.

Spelman: (laughing) Really? Jacob and Nick, the Swedes here, is that true, did your forebears really do something so selfish and cruel to the rest of the human race?

Senast ändrad:
Årets Citat! - fyll på!
En polare på fullaste allvar efter att ha sett filmen jurassic park 2. "alltså hur gjorde dom för att få dinosaurierna att göra som dom ville?"

Årets Citat! - fyll på!
ErikAndersson sa:
Såå jälva skönt tråd. Här har ni ett utdrag från en liten diskution mellan några stora skidåkare. Vi har vikingarna o tacka killar. !

Dumont: You know all the best chicks in this world are in Sweden

Steele: Yeah, you can say that again.

Dumont: The Vikings went out and stole all the nicest girls in the world and brought them back to Norway and Sweden.

Spelman: (laughing) Really? Jacob and Nick, the Swedes here, is that true, did your forebears really do something so selfish and cruel to the rest of the human race?
Varför tror du det inte finns några vacka kvinnor i UK för? Där av namnet "swimmers", de fula sparkades i vattnet från båtarna på vägen tillbaka till norden och fick simma tillbaka.
Kanske inte direkt sant, men jag har hört det från andra håll förut :)
Humor på hög nivå.

Årets Citat! - fyll på!
Det finns iof inte många normala i min klass men en kille vid namn Ola tar priset. killen tänker verkligen inte innan han säger något. hursomhelst vår gympalärare som hatas av hela skolan (och som för övrigt slutade använda kortbyxor på sina lektioner då en elev kom på att han rakar benen) och ola har bråkat i ungefär en halvtimme om vilken taktik man ska köra med i volleyboll då Jan ber honom lämna lektionen. ola utbrister då högt och tydligt "JA FRUN!"

Vart iaf jävligt kul när det hände.

vår klassföreståndare är riktigt ful och har riktigt lojja huggtänder. Grabben som jag berättade om innan får IG på ett prov (som vi fick av vår klassföreståndare) och skriker rätt ut med klassföreståndaren framför sej "Jävla huggorm!"

När vi som skulle gå el var på kickof en kväll så sa vår blivande klassföreståndare att vi skulle få en lärare so vart snygg och att hon var en riktig pärla. när vi då ska ha vår första svenskalektion så visste vi inte vem vå lärare var då fårgar jag var det nu vi skulle ha pärlan! i samma stund kliver en 200 kilos snaggad kvinna med hängpattar ner till knäna in. det visar sej senare att denne spelar cs och wow. gissa om hon blivit kallad pärlan resten av terminen?

Årets Citat! - fyll på!
"Det är där uppe som estonia ligger"
Sa någon gubbe när jag och min bror gick förbi Vasamuseét

Årets Citat! - fyll på!
aVillberg sa:
hem till midgård Runar:

"om man håller för näsan och öronen när man nyser, sprängs skallen då???"
harald lr vad han nu hette:
" jag tror cassandra vill att du ska tänka lite djupare, ända in i roteen!! sknar du inte dom lökarna, den bajjan?"

Årets Citat! - fyll på!
FGustav vill åka till Orsa, Snowski ska på Bosön.

Snowski & FGustav sa:
- tju! läget? hörru, va med på bosön istället, dom har ju bättre vattenhopp!
- Men då är jag i Turkiet med två polare... :/
- men vafan. då kan du ju lika gärna åka tilll skarpnäck, typ samma sak.

Senast ändrad:
Årets Citat! - fyll på!
Har några balla, dock inte från i år

Vi var 14 killar 1 tjej som åkte på en skid semester till sälen, en del var helt gröna en del hade åkte en del i sina dagar.

"Det är juh fan snö här!" - Billy

Koitrand ringer Billy och frågar vart han är. Bille svarar "Sälen" - Billy

"Jo, det är jobbigt när det är så myket dimma här uppe, man kan juh fan åka fel och komma till utlandet - Salo

Vad fan är dushhandtaget? Ops, den ligger här under min säng.- Caroline

"Tequila race fast utan Tequila, HB Race" - Salo

"Jag hoppas att sommaren kommer till Partille också" - Salo

- Var det långt till HC's bar?
- Jo, det var rätt långt!
- Hur långt?
- Nja, det var väl en ca 2 och en halv meter - Basta

Expiditen till Tommy:
- Har du legg?
- Nä!
- Men du har juh ditt körkort där!
- Nej, det är inte mitt. - Tommy

"Ok, ni kanske inte tycker att jag e så snygg, men det finns många tjejer som säger att jag e sexig" - Salo

"Om Salo är jobbig så är det bara att gnugga han i huvudet och sätta upp han i taket" - Eddy

"Vi gick upp tidigt för att vakna" - Persson

"Du får göra nåt år ditt hår" - Tjej på baren till Salo

Ha de!

Årets Citat! - fyll på!
Tror de va nordiska mästerskapen ifreeride, ett klipp som jag såg, tror tom de va här på FR men de jallefall en norrman som tyclte han kört lite mesig så över ett krön tog han fart och gjorde en lååång backflip, de dumma va att skidspettsarna tog i och har tumla ganska långt, efteråt kom komentaren "No balls, no glory" på norska! :)

Årets Citat! - fyll på!
"Om du ser mig i kroppstrumpa så finns det risk att jag hopar på dig" - Jobbarkompis angående Shootfighting

Årets Citat! - fyll på!
det finns 2 sätt att göra saker, MITT sätt och FEL sätt!
Fick jag höra av min faras ndå jag tyckte att mitt sätt var bättre!

Årets Citat! - fyll på!
från filmen 46 Uncensored, när en ska förklara ett rail

"... och sen är de jätte jätte högt ner"

Senast ändrad:
Årets Citat! - fyll på!
Citat från Ludacris i filmen Crash:

- *Bom* "What'a fuck man! There is a fucking china man under the truck!
What'a fuck shall we do?" -"I dont know... Maybe... Give it some acceleration and he
will probably let go" "........ true!".

Senast ändrad:
Årets Citat! - fyll på!
Årets citat, av: Spa-rn | 2007-11-28 19:02
Tjena jag hade tänkt och säsonga i Romme nästa år ,kan man ordna bra jobb redan nu? Givetvis är skidåkning prio ett så vet ni något kvällsjobb eller liknande? Skulle också vara tacksam om ni hörde av er om några fina Offpist respor.=)

Årets Citat! - fyll på!
här kommer ett par stycken:

"Janne, hur vet man vad hjärnan ska tänka på?"

"Den här medium är det en Large eller?"

Killen som provar pjäxor:
"Passar dom här mig?"

Tjejen som provar en Fjällräven Dun Extrem jacka:
"hur varm är den här?"

Årets Citat! - fyll på!
min polare igårkväll:

"fyfan hon är grym, jag spruta 4 gånger inatt utan att jag behövde röra mig överhuvetaget.."

HAHA

Årets Citat! - fyll på!
Fylle brottning på en gammal bro i kristinehamn:

Krille:
-Vafan jag tror jag bröt av armen på dig
Jonte:
-Ofan

Krille hade brutit av båda benen i överarmen på jonte och det slutate med operation massa stygn och gips!

Årets Citat! - fyll på!
"I himlen kan du dricka massor av fatöl utan att bli fet. Du kan vara otrogen mot din fru utan att hon blir förbannad. Du får en privat kvinnlig chaufför med snygga hårda tuttar – självklart äkta. Du missar aldrig ett motorcykelhopp och du behöver aldrig boka tid på golfbanan."

Evel Knievel, 1970 nånting

Årets Citat! - fyll på!
Jag å Isa ska gå å lägga oss å sova, vi börjar allti snacka om ännu sjukare grejer än vanligt då..

Alltså, jag har funderat på de där om att du är så jävla seg,du kanske va typ ultrasnabb när du föddes, så du måste kompensera det genom å va seg resten av livet..Hur lång tid tog de för din mamma att föda dig?

Isa - Inte vet jag! Jag var inte med!

*** Kanske inte direkt ett citat..

- Nu börjar vi diska!
- Men vi kan väl chilla i 5 min till, så börjar vi diska vid 18 55 ??
- Ja...Men alltså fan, jag kan inte chilla under tidspress!

Jag & Isa såklart ;)

Slappna av ...

Årets Citat! - fyll på!
"Bra hopp!"

Uteliggaren i Oslo när Leife körde tillbaka efter att ha ollat över en vattenflaska.. för typ 5 min sen.. haha

Årets Citat! - fyll på!
"Nu har jag lust att göra nåt riktigt extremt" -Ett GingerKid från min klass innan han med måttlig fart hoppar utför det ca 0.5 m höga fönstret.

en av mina comrader frågar en annan om när han blev schlagen.
"-Men varför gjorde du inget? - Men jag orkade ju INT"

"Fan va du är ball får jag va din hamster?"

Slutligen en riktigt snygg!

" Lodislasse - Asså ja ska till LA nästa vecka va, å regissera va, med nicolas cage serrö. Å men nu kommer farbror blå, jag får 2 stycken vilken ska jag välja? Jag: den högra är ju lite blåare......... - A asså du har en poäng där."

Skön snubbe de där

Årets Citat! - fyll på!
"om jag kommer in? ha jag kommer knappt ut" taget från parlamentet!! sveriges framtid innom komik björn gustafsson

Årets Citat! - fyll på!
På Liseberg,
vi var ett gäng som diskutera hur vi skulle lösa det hemska problemet att vi var ett udda antal, varpå en kommer på den grymma lösningen:

"Amen det är lugnt, kolla här: vi är 7 stycken, två i varje vagn!"

Tillbaka
Topp