Årets krash (studsmatta)

Årets krash (studsmatta)
Skulle göra en muppad b-flip och underroterade och landade på nacken och fick knäet i munnen så att jag slog ut 3 tänder och fick en massa sprickor i maxillan(övre käkbenet) och ett ärr i knäet.
Det roliga var att min mamma jobbar som tandsköterska och kom hem från jobbet och sa att hon inte ville att jag skulle hoppa studsmatta den dagen för att dom hade haft en liten tjej där som hade slagit av en tand när hon hade hoppat.
Då sa jag att den tjejen var en sopa och sen gick jag och hoppade och slog ut tänderna:)

Årets krash (studsmatta)
En kille kom till min studsmatta och hade just lärt sig backflip och då när ahn gjorde det igen landade han på kanten och bröt benet så han inte fick köra moppe på hela sommarn.. ( som just hade fyllt 15 och ville köra moppe mer en allt annat :S::s )

Årets krash (studsmatta)
Nja , jag är rätt duktig på att inte slå ihjäl mig på mattan så jag har bara yge ut en gång men de gjorde ont.
Sen en gång skulle jag göra double frontflip och landade på näsan >.<

Årets krash (studsmatta)
jag och en kompis skulle hoppa och göra en b-flip samtidigt men det gick inte så bra efter som han tog min fart, så jag landade på nacken.
det gjorde ganska ont men det gick över

Årets krash (studsmatta)
Skulle göra en frammåt volt när brosan sprutade och en annan polare på..När mattan är för blöt så kan pinnarna glida och det va det som hände mig så jag landade stenhårt på gräsmattan för studsmattan bara försvann...

Årets krash (studsmatta)
Av: mattias_J | 2006-09-05 19:42 Citera

Gjorde b-flip o landade me båda knäna på stål kanten där skyddet hade glidit undan och ramla sedan ner på gräsmattan, va i mitten av augusti och kan fortfarande inte ha benet helt rakt..då hade ja så ont så ja hållde på o spy.

¨de hände mig också ajajaj de gör ont

Årets krash (studsmatta)
låter som de gjorde jävligt ont asså . :/ har gjort nått liknande men kan inte ha varit lika fet för ja kunde ha benet rakt efter direkt o slutade värka ganska snart

Årets krash (studsmatta)
höll på att öva b-flip 360s men flög bak för mycket och lanada på röven på skyddet och ner på ansiktet, men att de inte blir värre krascher måste ju bero på skills!:D

Årets krash (studsmatta)
skulle göra cork7 av studmattan , fick fel suds och kom inte frammåt så jag landade med en fot mellan två fjädrar och en utan för så jag fick "lite" pungkross!

Årets krash (studsmatta)
jag hoppa från ett staket och gjorde framåtvolt ner på mattan,
var inte beredd på IMPACTEN som kom på baksidan vid knäskålarna
har ont nu också
gjorde det imorse, hhaha XD

EDIT !
var typ en halvmeter högt, så jag kom typ inte runt den, haaha

Senast ändrad:
Årets krash (studsmatta)
hade en stol brevid mattan och försökte med sideflip och landade med ryggstödet på stolen mellan bena gjorde ganska ont

Årets krash (studsmatta)
misty 5 till rodeo 5 skulle jag testa, landa riktigt konstig (dock klarade jag de tror jag) flög utanför fick ryggen rakt på en sleepers, och slog i vaden stenhårt på mattans ställning. en udda smärta i benet under en tid då asså.
Testar inte igen förän jag grävt ner mattan.

Årets krash (studsmatta)
Jag skulle göra backflip nerifrån studsmattan:p Då tog jag för mycket fart så jag landade platt på ryggen på marken:p Fick vila från studsmattan i en månad:p

Årets krash (studsmatta)
Gjorde en snygg b-flip på mattan föru typ för 20 min sedan, fick för mkt bakotvikt så ramlade ner och fick ganska så ont i ryggen:P

Årets krash (studsmatta)
Min kompiis skulle göra en magstuds för första gången i sitt liv han hoppade och landade utanför mattan med mageen såg skitkul ut fråga mig inte hur han lyckades..

Årets krash (studsmatta)
när jag var typ 9-10 hoppade jag och fick studs av min bror och nårgra fick för mycket framot vikt och gjorde DUBBEL stycken och landade på mage på stål kanten trode att jag skulle dö när jag var i luften efter det har tagit det lungt på mattan

Årets krash (studsmatta)
när jag var typ 9-10 hoppade jag och fick studs av min bror och nårgra fick för mycket framot vikt och gjorde DUBBEL och landade på mage på stål kanten trode att jag skulle dö när jag var i luften efter det har tagit det lungt på mattan

Årets krash (studsmatta)
hm.. skulle prova bakåtvolt, landade rakt upp å ner på nacken, har ont än! ( 2 veckor sen)

förra sommarn hoppade jag å några kompisar från en balkong ner på mattan, landade på röven å körde ner hela ansiktet i knät! de va sköönt!

Årets krash (studsmatta)
Double-D sa:
Skulle göra en muppad b-flip och underroterade och landade på nacken och fick knäet i munnen så att jag slog ut 3 tänder och fick en massa sprickor i maxillan(övre käkbenet) och ett ärr i knäet.
Det roliga var att min mamma jobbar som tandsköterska och kom hem från jobbet och sa att hon inte ville att jag skulle hoppa studsmatta den dagen för att dom hade haft en liten tjej där som hade slagit av en tand när hon hade hoppat.
Då sa jag att den tjejen var en sopa och sen gick jag och hoppade och slog ut tänderna:)
Årets krash eller vad!? eller förra årets.... får o va exakt...

Årets krash (studsmatta)
Ryding sa:
kan folk fatta att man skall landa i mitten av mattan det är inte ens svårt hoppa upp sen gör tricket inte börja dampa direkt och slänga sig åt sida.

sen så myttar hälften här inne som inte har film på det så nu är det min tur

ne jag skulle dra 4 backflips på en matta som är 80*80 cm men jag kom runt mer så jag kom runt 5 1/2 volt och landade med huvudet utanför mattan på en ved klabbe men det kändes knappt
bror ju på, e man osäker med tricket lutar man sig oftast för mkt iom att det känns säkrast..

Årets krash (studsmatta)
bland annat en gång så skulle jag sätta en snygg frontflip som jag e så jävla bra på, aa så landar jag på ett cp sätt å studsar åt sidan, benen åker ner bland fjädrarna å rivs upp (hade inget fjäderskydd:S) och jag typ faller framåt å hamnade i världens fulaste ställning och visste inte hur jag skulle komma upp,medans så stack och klämde fjädrarna mina ben så det såg ut som jag hade blivit attackerd av vargar haha:P men efter tag så lyckades jag iaf ta mej loss. gissa vem som hade sommarens fulaste ben. var iförsig ett bra tag sen

Årets krash (studsmatta)
Skulle göra lincon / rodeo540 (vet inte vilket), ut för mattan, Hade just regnat ute, så den var hal, så när ja skulle hoppa ut, fick ja typ, nå sne studs, så var uppåner imprimsivt hela airen, fast precis i slutet han ja slita till mej så ja landa på sidan, gjorde fett ont i axeln,.

Men de är väll de värsta som har hänt denna säsong.

Tillbaka
Topp