Årets nya skoter-edits

TotalRandom

Ny medlem
Årets nya skoter-edits
Nu har vi " EDproduction " redigerat klart våran film för vintern som varit. Skulle vara sjukt kul och få lite feedback om vad ALLA tycker om filmen, och här på freeride hoppas vi på att inte bara skoter freaks ska se detta och orka komentera, utan även alla skid-snowboard åkare osv även dom ska tycka till om editen. Om ni nu skulle gilla den så har ni fler edits ifall ni gillar facebook sidan http://www.facebook.com/pages/EDproduction/244610642260781 .
Självaste editen har ni här

Sen till att avsluta allt, då ni nu tyckt till om filmen, vilket jag hoppas alla som ser den gör, så ifall ni har en egen skoter rulle att snöra in så gör det, skulle va kul att se hur andras sässonger varit.
Hade gött / ED crew

Årets nya skoter-edits
Nu är jag inget skoter-fan men den var hyffsad! Skippa videoövergångar bara, det är så sjukt B!
Sen hade jag gärna sett lite korta intervjuer eller småprat som bryter åkandet lite.
Sjukt skön dialekt iaf! Är jämte själv men eran dialekt var king.
Sen så är detta kanske inte rätt forum att vända sig till om du vill ha bra kritik, snowmobile.net heter det va?
Keep it up anyhow!

Årets nya skoter-edits
Ashtraymofucku sa:
Nu är jag inget skoter-fan men den var hyffsad! Skippa videoövergångar bara, det är så sjukt B!
Sen hade jag gärna sett lite korta intervjuer eller småprat som bryter åkandet lite.
Sjukt skön dialekt iaf! Är jämte själv men eran dialekt var king.
Sen så är detta kanske inte rätt forum att vända sig till om du vill ha bra kritik, snowmobile.net heter det va?
Keep it up anyhow!
A vi skulle ju kunna skippa de faktiskt, men enkel redigering bara kommer man inte undan ifrån. Jo vi har ju med två intervjuer nu om du inte märkte det, i den andra låten så går det över till 2 små intervjuer, fast man skulle faktiskt kunna ha ännu mer för det ökar endast "seriösheten" till editen känns det som. HAHA ja man kan ju inte rå för hur man snackar men bra att det låter skönt iaf, mer intervjuer med skön dialekt ska bli;)

Senast ändrad:
Årets nya skoter-edits
Haellgren sa:
hahahahaha den var ju riktigt bra och rolig!
HAHA tackar tackar!, självklart så ville vi ju få den rolig också, tycker inte alls om de filmer som redigeras allt för seriöst med en "spänd" stämning genom hela filmen, därför avslutar vi oftast med dom roliga och allmänt fula klippen som vi lyckats spara. Men tack för att det uppskattas iaf, och tack som faen för svar! /Crew

Årets nya skoter-edits
Riktigt soft måste jag säga! :) fint med en landad whipp! hopppas de går bra för er nästa år också! länkar trailer till våran kommande film!

Årets nya skoter-edits
kul att du gillar den :) grym trailer längtar att se hela filmen! kul att någon annan också länkar någon film här på tråden:)

Tillbaka
Topp