armada 06/07

armada 06/07
thom8 sa:
Armada ARW var ju riktigt läckra :D
håller med :P

5485.jpg

armada 06/07
tycker arw va snygg hehe tail grab;) nu vill nog tjejerna göra tailgrab på allt dom gör,

gillar alla modeler. snyggast va nog ändå Ant, fast jag e grymmt sugen på ett par thall;). inte finaste designen men de e en parkskida;).

armada 06/07
jag tycker faktiskt alla var ganska fula, men jag har aldrig gillat armadas design dom snyggaste var ju iallfall tanners

armada 06/07
ANT var ju sjukt snygga, och AR:6, ska nog skaffa ett par mittmonterade AR:6 till vintern.

Finns det bara bilder på längd 181 och inte på 171 och 176 ar6?

Senast ändrad:
armada 06/07
BigAir sa:
ANT var ju sjukt snygga, och AR:6, ska nog skaffa ett par mittmonterade AR:6 till vintern.

Finns det bara bilder på längd 181 och inte på 171 och 176 ar6?
finns inga bilder på dom men där ja köpte dom hade dom katalog, 176:an är fulare, själv köpte jag 171 vilka jag tycker är grymt snygga men 181:an är snyggast iaf, men alla ser likadana under

armada 06/07
Jag ska skaffa ett par AR6, men jag hade gärna sett en stor bild på dom andra längderna.
T-Hall modellen var ju ganska tråkig tycker jag..

armada 06/07
Willy_Wonka sa:
ARW ar tjej modelen om ingen har fattat de
tack. väntade på att någon annan skulle förstå det.

alla KILLMODELLER var jävligt snygga förutom den där jävla pipe cleaner. tråkig design,
känns som de gjort dom på kanske en halvtimma. allt annat ser sjukt välbearbetat ut och som vanligt skitsnyggt. tanner hall kanske inte ser så välbearbetad ut kom jag just på, men den är ändå grymt snygg. stilren o enkel, design á la 2000-talet. yeah.

o för er utan något som helst språksinne så är det franska.

armada 06/07
serious sa:
BigAir sa:
Jag ska skaffa ett par AR6, men jag hade gärna sett en stor bild på dom andra längderna.
T-Hall modellen var ju ganska tråkig tycker jag..
Mm undra också det någon som vet.?
armadam.jpg

dålig bild men man kan klura lite på dom andra längderna iaf..
Från höger till vänster: ARV, Ar6 181, Ar6 176, Ar6 171..

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp