Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
skicka några bilder^^DanYb0i sa:AR6 du kan få köpa mina = ) dom är i bra skick !
piiiz
okok har inga bilder just nu men kan ta några snart och skicka = )Nickelero sa:skicka några bilder^^DanYb0i sa:AR6 du kan få köpa mina = ) dom är i bra skick !
piiiz
dooo it!!alwaysCrash sa:äriu säker på dedär med BJ'sen ekdahl ?? isf ska jag beställa ett par ikväll![]()
Det har ändrats nu... för alla deras skidor fam till nu i år har tillverkats i österike.. men nu har dom bytt fabrik så de är bättre skidor/går inte sönder lika lätt...PhilipAndersson sa:Bara att ninthward skidor har en dålig kvalité dom sliter mkt mer på dom en andra skidor, hade jag varit du hade jag tagit ar6 fast egentligen så tycket jag 9thward skidorna är skönare. Men köp henrik harlaut's pro modell dom är feettaa.
pez
det hela handlar om vem som får mest bj's som sagtPizzaaugust sa:härligt att alla svarar grundat på vilka skidor som e snyggast och ger mest respekt.
då tror jag på Hh promodelekdahl sa:det hela handlar om vem som får mest bj's som sagtPizzaaugust sa:härligt att alla svarar grundat på vilka skidor som e snyggast och ger mest respekt.