Armada AR6 vs Ninthward H.H Pro

hade köpt ar6 då jag vet att det är ett säkert och bra köp, hh vet jag inte så mycket om men alla kids kommer ju ge dig BJ's om du har dom

äriu säker på dedär med BJ'sen ekdahl ?? isf ska jag beställa ett par ikväll :)

valet här spelar typ ingen roll båda är garanterat bra skidor!!
ta dom du tycker är coolast..

Armada har kanske några år på nacken i jämförelse med Ninth, Men ninth har ju fått bra recents så...

Bara att ninthward skidor har en dålig kvalité dom sliter mkt mer på dom en andra skidor, hade jag varit du hade jag tagit ar6 fast egentligen så tycket jag 9thward skidorna är skönare. Men köp henrik harlaut's pro modell dom är feettaa.

pez

PhilipAndersson sa:
Bara att ninthward skidor har en dålig kvalité dom sliter mkt mer på dom en andra skidor, hade jag varit du hade jag tagit ar6 fast egentligen så tycket jag 9thward skidorna är skönare. Men köp henrik harlaut's pro modell dom är feettaa.

pez
Det har ändrats nu... för alla deras skidor fam till nu i år har tillverkats i österike.. men nu har dom bytt fabrik så de är bättre skidor/går inte sönder lika lätt...

late

härligt att alla svarar grundat på vilka skidor som e snyggast och ger mest respekt.

Eftersom ditt namn är "Nickelero" så skulle jag säga Ninthward. Nickel, som ingår i ditt namn, är en metall som kan förknippas med ädlare metaller såsom guld och silver. Dessa metaller har fått en viss status i kretsar som vissa av Ninthwards åkare vill förknippa sig själva med, hiphop-rörelsen. (se Mikael Deschanauxs och Laurent Thevenets Ninthward-edit på denna adress för vidare beskrivning:

Man kan ofta se snabbsjungande/melodiskt pratande artister klädda med olika smycken gjorda av, i alla fall delvis, dessa ovan nämnda metaller vilket genom måttligt avancerad associering borde betyda att de mest passande skidorna för dig är av märket Ninthward.

För vidare frågor kontakta: merinfoomdigvorebraommanskakunnahjalpadig@hotmale.kom

Självklart skall du ha AR6. En skida som garanterat håller vad den lovar och är av bra kvalitet. Du kan få köpa av mig om du vill, skicka FR-mail.

kanske skulle underlätta om du skrev vad du väger, hur lång du är. vad du vill få ut av skidan. hur bra du är/hur hårt du åker. Var du vill åka med skidan osv.

Tillbaka
Topp