Armada jp vs julien

advena

Ny medlem
Armada jp vs julien
Tjo!

Jag har hört att det är små-svårt att få tag på armada's "JP vs Julien" (eller bara JJ), riktigt feta svart-röda lagg. Ska erkännas att jag inte är jätteinsatt, så rätta mig om jag har fel hehe.
Länkar till bild på skidorna jag menar iaf:
(( http://farm4.static.flickr.com/3284/2737388427_ac511c2c73.jpg?v=1218011534 ))
(( http://homeboyski.com/wp-content/uploads/2008/03/img_05651.jpg ))

Hur som haver har jag råkat hitta ett par såna och nu undrar ja bara om det är någon som är intresserad och i så fall vad jag skulle kunna få för dom där hemma? Jag är i österrike och åker hem på bara ett par dar nu, så om någon är sugen hör av er snarast :)

//Daniel

Senast ändrad:
Armada jp vs julien
Skönt referat till lagerstatus butiken hade i somras haha...
Ställer samma fråga som
@E-Rockner - vilken längd är det du fått tag på? Om det är 185:or har jag ev. en kompis som kanske kan vara intresserad. Vad gäller priset lär du nog inte få några många kronor mer än listpris, de går faktiskt att få tag på - @Hasse på forumet här hade koll på några 185:or häromveckan...

Armada jp vs julien
Finns väl på vilket Intersport som helst? Fanns på intersport hemma i gävle innan jag drog mitt pack vidare i dec iaf.

Armada jp vs julien
Aj fan, jag minns inte exakt hur långa dom var. Tror dom var 180.
Dom kostar 579€ i butiken här iaf.

Acid sa:
Finns väl på vilket Intersport som helst? Fanns på intersport hemma i gävle innan jag drog mitt pack vidare i dec iaf.
Som sagt vet jag inte egentligen om det ÄR så svårt att hitta hemma eller vad dom kostar i butik hemma. Jag hörde det bara av en här nere, så eftersom jag ska hemmåt nu snart tänkte ja att det är ju iaf klart värt att fråga.

FF sa:
Hehe okej, jag hajjar. Men jag är som ni kanske kan gissa inte super-frekvent inne på freeride så jag har inte koll på alla funktioner ;)
Dessutom vet jag ju inte vad jag skulle sälja dom för, lite svårt att skriva en annons då imho ;)

Senast ändrad:
Armada jp vs julien
Såg dom i St. Anton förra veckan för 549 euro o REA 50%. Så om ni är intresserade se till o hitta nån vänlig själ som ska ner över sportlovet :)

Armada jp vs julien
Det var St Anton jag var, men nu är jag hemma igen tyvärr.
Men jag känner massor med folk som är nere i st anton som kanske skulle kunna kika.

Tillbaka
Topp