Armada REM jacka - byxor till?

rydbergjulia

Ny medlem

Tjenare, undrar om det är någon som kan hjälpa mig. Ska nu slå till och köpa den här jackan: länk, Armada REM, men hittar inte alls byxorna som hör till någon stans. Vad jag har förstått så är det de här två som man kan ha till, Mason Blood red och Stabilizer Purple

Tyvärr hittar jag de som sagt fan ingenstans (i hela europa), och vill inte betala dubbelt så mycket som byxorna kostar (som för det första inte är direkt billiga från början) för att matcha. Så, mina frågor är, vet nån om man kan få tag på de här från europa (helst sverige) öht, eller måste man beställa från usa? Den andra funderingen är, om någon har en likadan jacka och matchat den med andra byxor från något annat märke? Svart är inget alternativ.

Tack på förhand :)

Vilka sidor har du kollat på när du skriver "(i hela europa)" , kan ju hjälpa dom som vill hjälpa dig med att dom inte behöver kolla vissa sidor ;)

Snow_flake sa:
Här finns båda byxorna du söker
http://twotip.pl/shop/products/browse?category=63
Har handlat av dom två gånger. Har varigt mycket hjälpsamma både gångerna med snabba svar på alla frågor ja haft. Hjälpte mig t.ex när ja ville köpa en tee som egentligen var för billig för att dom skulle skicka den.
Jag har faktiskt varit inne på den där sidan förut, men de lila finns bara i L (kanske alldeles för stort för mig som är tjej och 160 lång ;) ) och de röda verkade inte finnas :(

Självklart kan jag ju kolla efter röda och lila byxor i butik, men det skulle ju vara det bästa att ha samma märke och färg... Förresten är jackan ljusblå, inte vit :)

typsick sa:
Jag har faktiskt varit inne på den där sidan förut, men de lila finns bara i L (kanske alldeles för stort för mig som är tjej och 160 lång ;) ) och de röda verkade inte finnas :(

Självklart kan jag ju kolla efter röda och lila byxor i butik, men det skulle ju vara det bästa att ha samma märke och färg... Förresten är jackan ljusblå, inte vit :)
jusde såklart dom ska vara röda inte blå. Skiljer ju inte så otroligt mycket mellan L och M. Annars brukar det ju gå bra att köpa från andra sidan bara att det brukar ta lite längre tid att få hem det.

Snow_flake sa:
Tack så jättemycket!!!! :D fattar inte hur jag har kunnat missa det här!
Ska kolla om det går att beställa! :) och S blir super, M blir ju ändå stort åt lilla mig...
EDIT: 0 in stock...fan. kommer ihåg att jag visst kollat här men att jag gav upp sidan väldigt fort eftersom att de inte finns. :(

Senast ändrad:
typsick sa:
Snow_flake sa:
Tack så jättemycket!!!! :D fattar inte hur jag har kunnat missa det här!
Ska kolla om det går att beställa! :) och S blir super, M blir ju ändå stort åt lilla mig...
EDIT: 0 in stock...fan. kommer ihåg att jag visst kollat här men att jag gav upp sidan väldigt fort eftersom att de inte finns. :(
Misstänkte nästan att det var nått som var fel eftersom det är samma affär som freezeproshop och dom hade den inte men man kunde ju hoppas iaf

aldrig funderat över svarta byxor?

Armada är väl kanske inte kända för sina funktionella plagg. Skulle kolla på andra märken och modeller om jag vore du.

/c

Din mamma gillar min kebab sa:

Armada är väl kanske inte kända för sina funktionella plagg. Skulle kolla på andra märken och modeller om jag vore du.

/c
Det står att svarta byxor inte är ett altenativ...

Kebabmannen sa:

/c
sorry, det där med matchning är viktigt. Hellre snygg än bra? eller vad säger du kebabmannen?

carl-pedal sa:
Kebabmannen sa:

/c
sorry, det där med matchning är viktigt. Hellre snygg än bra? eller vad säger du kebabmannen?
Hmm, Klurig fråga... Du vill inte åka omkring med en jacka som är ful som stryk men är väldigt funktionell och du vill inte åka i en jackasom är ap snygg men som har dåliga sömmar och snölås...

Tillbaka
Topp